Dinsdag 8 Juni

MAN GEDOOD BIJ ONGEVAL, LIEMPDE

Dinsdagmorgen rond 06.05 uur heeft op de A2 onder Liempde een ernstig ongeval plaats gevonden. Een Duitse personenauto reed over linker rijstrook van de A2 in de richting Den Bosch. Enkele honderden meters voor de afslag Liempde wilde de bestuurder van de auto een op de rechter rijstrook rijdende trekker met oplegger, bestuurd door een 36-jarige man uit Reusel, voorbij rijden. Door onbekende oorzaak is de personenauto tegen de zijkant van de oplegger gereden. Door deze aanrijding reed de auto naar links, tegen de vangrail in de middenberm. Vervolgens schoot hij terug de rijbaan op en sloeg enkele keren over de kop en kwam onderste boven in de rechter berm tot stilstand. De vijf inzittenden van auto werden uit de auto geslingerd. Vier inzittenden van de auto, allen afkomstig uit het Franstalige gedeelte van België en in de leeftijd van 21 tot 30 jaar zijn zwaar gewond overgebracht naar verschillende ziekenhuizen in Eindhoven en Den Bosch. De vermoedelijke bestuurder van de auto, een 23-jarige man uit Fleron in België, werd bij het ongeval op slag gedood.

INBRAAK IN AUTO, VUGHT

Maandagmiddag is ingebroken in een auto, die geparkeerd stond aan de Helvoirtseweg in Vught. Een ruit van de auto werd ingeslagen. De autoradio is gestolen.

Dinsdagmiddag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan het Ploegveld in Vught. Van de auto werd een ruit ingeslagen, waardoor men in de auto kon komen. De GSM-autotelefoon werd gestolen.

AUTO GESTOLEN, BOXTEL

Maandagmiddag is vanaf de Parkweg in Boxtel een groene Alfa Romeo 145 gestolen. Het kenteken van de auto is RP-JD-58.

AANHANGWAGEN GESTOLEN, BOXTEL

Vanaf de Armehoefstraat in Boxtel, is een aanhangwagen gestolen. Het betreft een zilverkleurige zelfbouw aanhangwagen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1860 '