Maandag 15 Februari

AANRIJDING MET GEWONDEN, LIEMPDE

Zondagmiddag vond op de Molendijk in Liempde een aanrijding plaats. Een 25-jarige automobilist uit Gemonde reed met zijn auto door de binnenbocht en kwam daarbij frontaal in aanrijding met een hem tegemoet komende auto bestuurd door een 33-jarige man uit Schijndel. De beide bestuurders en twee passagiers, een 26 jarige man uit Liempde en een 30-jarige vrouw uit Schijndel zijn gewond overgebracht naar verschillende ziekenhuizen in Den Bosch.

MAN MISHANDELD, SINT OEDENRODE

Zondagmiddag is een 28-jarige man uit Sint Oedenrode mishandeld. Het slachtoffer liep rond 16.00 uur over de Zwembadweg in Sint Oedenrode toen hij werd belaagd door een 8-tal jongelui in carnavalskleding. De acht schopten en sloegen de man. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht.

INBRAAK WONING, ESCH

Zondagavond is ingebroken in een woning aan de Heikant in Esch. Een raam van de woning werd opengebroken, waardoor men kon binnen komen. Nog niet bekend is wat er is gestolen.

MAN AANGEHOUDEN VOOR VERNIELING, VUGHT

Zondagavond is een 25-jarige man uit Vught aangehouden. De man had op het Marktveld in Vught een ruit van een toegangsdeur van een horecagelegenheid vernield. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

AUTO'S GESTOLEN, SINT OEDENRODE

In de nacht van zondag op maandag zijn twee auto's gestolen in Sint Oedenrode. Vanaf de Valstraat werd een geparkeerde rode Volkswagen Golf gestolen. Het kenteken van de auto is XK-44-VV. Vanaf de Laan van Mariendael is een blauwe Ford Transit 100 D met dubbele cabine gestolen. Het kenteken van de auto is VB-XR-68.

INBRAAK BEDRIJF, BOXTEL

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan Schouwrooij in Boxtel. Het hek werd doorgeknipt, waardoor men op het terrein kon komen. Vervolgens werd een roldeur opengebroken. Vanuit het bedrijf werd een auto gestolen. Het betreft een groene MG MGF 1.8, met het kenteken TR-GR-55.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2012 '