Donderdag 17 Juni

DIEFSTAL SPORKLEDING

Vanuit een kleedlokaal van een sporthal aan de Maarten Trompstraat te Vught is op 15 juni 1999 een sportbroek en sportschoenen weggenomen. Waarde f 250,-

Van een andere sporter werd een shirt en de portemonnee ontvreemd. Waarde onbekend.

AANRIJDING LETSEL HELVOIRT

Op de Udenhoutseweg te Helvoirt is bij een aanrijding op 16 juni 1999 omstreeks 20.00 uur een 30 jarige motorrijder uit Helvoirt levensgevaarlijk gewond. Het slachtoffer is overgebracht naar het St. Elisabethziekenhuis in Tilburg. Op de Udenhoutseweg reed de motorrijder in een bocht rechtdoor en kwam tegen een boom tot stilstand. Na de klap schoof de motor door en raakte op het fietspad een 9 jarig meisje uit Helvoirt, die door de voortrazende motor werd meegesleurd en in een sloot terechtkwam. Het slachtoffer is overgebracht naar het Carolusziekenhuis in Den Bosch. Het slachtoffertje liep samen met meerdere wandelaars ivm de avondvierdaagse.

VUURWAPEN INBESLAGGENOMEN

Van een 32 jarige man uit Maastricht is op 16 juni 1999 omstreeks 21.00 uur een gaspistool, enkele busjes pepperspray inbeslaggenomen. De man reed op de Rijksweg A2 onder Liempde. Eerder was bij de politie een melding binnengekomen dat een automobilist op de A2 een andere automobilist had bedreigd. Het voertuig werd door een surveillanceauto van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) aangehouden.

RIJDEN ONDER INVLOED SCHIJNDEL

Op het Plein te Schijndel is op 16 juni 1999 omstreeks 21.05 uur een 52 jarige automobilist uit Schijndel bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. De man kreeg een boete van f 390,--

SNELHEIDSCONTROLE VUGHT

Bij snelheidscontrole op de Hertoglaan te Vught op 17 juni 1999 zijn 7 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 78 km.

SNELHEIDSCONTROLE VUGHT

Bij snelheidscontrole op 17 juni 1999 op de Laagstraat te Vught zijn 64 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 84 km.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2019 '