Zondag 28 Februari

AUTO TEGEN BOOM

In de nacht van vrijdag op zaterdag botste op de Belversedijk in Haaren een auto, bestuurd door een 28-jarige vrouw uit Oirschot, door onbekende oorzaak tegen een boom. De vrouw werd ernstig gewond overgebracht naar het Elisabethziekenhuis in Tilburg, de auto werd geheel vernield.

DIEFSTAL UIT BEDRIJF

Uit een bedrijf aan de Boschweg te Schijndel is in de nacht van vrijdag op zaterdag een computer gestolen, nadat men met een steen een ruit had vernield. Uit een leslokaal van een school aan de Zonnehoek in Boxtel heeft men een computer gestolen, nadat men een ruit had vernield.

DIEFSTAL BROMMER MISLUKT

Zaterdagavond hebben twee jongens getracht een brommer aan de St.Jacobusstraat in Maaskantje te stelen. De eigenaar zag dat de twee de brommer achterin de kofferbak van een witte auto legden. Doordat het alarm afging en de eigenaar de jongens toeriep, gingen ze er van door. Hierbij viel de brommer uit de auto en raakte beschadigd.

DIEFSTAL UIT WONING

Uit een huis aan de Salviahof in Schijndel is vrijdagavond een bedrag van enkele honderden guldens, cd's, cheques en pasjes gestolen. Ook werden er enkele sieraden weggenomen. Er waren geen braaksporen te vinden. Op onbekende wijze werd ook uit een huis aan de Van Tuijllaan te Schijndel een GSM en twee organizers ontvreemd. Aan de Luissel, in het buitengebied van Boxtel, is vrijdagochtend uit een huis een viertal pasjes (met bijbehorende pincode!), een portemonnee en een geldkistje gestolen. Vermoedelijk is dit het werk van een insluiper, die gebruik heeft gemaakt van een valse sleutel.

DIEFSTAL AUTO

Aan de De Breautelaan in Vught is vrijdagavond een rode BMW 318i met het kenteken FF-PS-43 gestolen. Aan de Kloosterstraat in Schijndel is vrijdag of zaterdagmorgen vroeg een grijze Opel Rekord met het kenteken XD-55-FD ontvreemd.

DIEFSTAL AANHANGER

Aan de Spoorlaan in Schijndel is vrijdagavond laat een tandemasser-aanhanger met huif gestolen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2029 '