Woensdag 6 Januari

AANHOUDING MAN VOOR MISHANDELING, BOXTEL

Dinsdagavond is een 34-jarige man uit Boxtel aangehouden. Eerder op de avond had hij in de Stationsstraat in Boxtel een 29-jarige man uit Boxtel om nog onbekende reden enkele rake klappen gegeven. Vervolgens dreigde hij de man, met een mes dat hij gepakt had, te steken. De man is voor verder onderzoek ingesloten in een politiebureau.

INBRAAK WONING, BOXTEL

Dinsdagavond is ingebroken in een woning aan de Kuiper in Boxtel. Een achterdeur werd opengebroken. De woning werd doorzocht. Een kluisje werd opengebroken. Een hoeveelheid munten en een aantal sieraden werden gestolen.

AANRIJDING MET GEWONDE, BOXTEL

Vanochtend rond 08.50 uur vond op de kruising van de Vicaris van Alphenlaan met de Koppel in Boxtel een aanrijding plaats. Een 51-jarige automobilist uit Boxtel verleende komende vanaf de Koppel geen voorrang aan een over de Vicaris van Alphenlaan rijdende 26-jarige fietser uit Boxtel. De fietsers is met onder andere een hersenschudding overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch.

AUTO GESTOLEN, LIEMPDE

De afgelopen nacht is vanaf een parkeerterrein aan de Boxtelseweg in Liempde een grijze Mercedes E 250 diesel gestolen. Het kenteken van de auto is LF-VN-75.

MAN AANGEHOUDEN, SINT OEDENRODE

Woensdagochtend is een 17-jarige man uit sint Oedenrode aangehouden. Hij werd door een politieman, die in zijn vrije tijd boodschappen aan het doen was, in de Sofiastraat betrapt toen hij bij een bedrijf enkele kratten met lege flessen wegnam. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

VROUW AANGEHOUDEN VOOR WINKELDIEFSTAL, BOXTEL

Vanmorgen werd in een winkel aan de Stationsstraat in Boxtel een 17-jarige vrouw betrapt bij de diefstal van een lippenstift. De vrouw werd aangehouden en overgedragen aan de politie. Bij onderzoek bleek dat de vrouw, die vermoedelijk uit een Aziatisch land afkomstig is, illegaal in Nederland verbleef. De vrouw is in afwachting van haar uitzetting en ter vaststelling van haar identiteit ingesloten.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2081 '