Donderdag 9 December

AUTOGORDELCONTROLE (Haaren)

Woensdagmiddag is autogordelcontrole gehouden op de Oisterwijksedreef in Haaren. Totaal 13 personen zijn bekeurd omdat ze de gordel niet om hadden terwijl dat wel vereist was.

DIEFSTAL (Vught)

Woensdagmiddag is een onbekende man een kamer in een verzorgingshuis aan de Sint Elisabethstraat in Vught binnengelopen. In de kamer was de 85-jarige bewoner aanwezig. De man liep ondanks de aanwezigheid van de bewoner naar de kast en zei vervolgens verkeerd te zijn. Toen hij weg was, bleek er een geldbedrag van enkele honderden guldens uit de kast gestolen te zijn.

AUTO GESTOLEN (Sint Oedenrode)

Woensdagavond is vanaf de Kamille in sint Oedenrode een rode Opel Kadett gestolen. Het kenteken van de auto is YS-92-HV.

INBRAAK WONING (Sint Oedenrode)

Woensdagavond is ingebroken in een woning aan de Buizerd in Sint Oedenrode. Een raam aan de zijkant van de woning werd opengebroken waardoor men binnen kon komen. Een breedbeeld TV en een videorecorder werden gestolen.

CONTROLE VERLICHTING (Schijndel)

Donderdagmorgen is controle gehouden op het gebruik van verlichting door fietsers op de schoolroutes. Op de Rooiseweg in Schijndel zijn 10 fietsers bekeurd omdat ze geen licht voerden, terwijl het wel nodig was. De politie zal de komende tijd vaker controle houden op het gebruik van verlichting.

BROMFIETSSTER GEWOND BIJ ONGEVAL (Schijndel)

Donderdagmorgen is een 17-jarige bromfietsster uit Schijndel gewond geraakt. De bromfietster reed over de Parallelweg van de Boschweg in Schijndel. Ze werd aangereden door een auto, bestuurd door een 35-jarige man uit Schijndel, die haar tegemoet kwam rijden en linksaf de hoofdrijbaan op wilde rijden. Daarbij zag hij de bromfietsster niet naderen. Het meisje is met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis.

INBRAAK BEDRIJF (Nijnsel)

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Mosbulten in Nijnsel. De deur van het bedrijf werd met geweld opengebroken. Enkele computers werden aangezet. Een gering geldbedrag werd gestolen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2154 '