Woensdag 1 December

INBRAAK WONING (Boxtel)

Dinsdagavond is ingebroken in een flatwoning aan de Baanderherenweg in Boxtel. Nog onbekend is hoe men is binnen gekomen. Een videorecorder en sieraden werden gestolen.

BRAND BIJ NIEUWBOUWPROJECT (Boxtel)

Dinsdagavond hebben onbekenden brand gesticht in een aantal vaten met ongeveer 420 liter olie bij het nieuwbouwproject aan de Schijndelseweg in Boxtel. Door de brandweer is de brand geblust. Een bedrijf heeft het stuk grond waar de brand gewoed heeft afgegraven in verband met mogelijke verontreiniging. Door de politie wordt een nader onderzoek ingesteld.

INBRAAK BEDRIJF (Boxtel)

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een bedrijf aan de Mijlstraat in Boxtel. Een ruit van het bedrijf werd ingegooid, waarna twee computers werden gestolen.

INBRAAK BEDRIJF (Nijnsel)

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een bedrijf aan deHeerlijkheidsweg in Nijnsel. Een deur van het bedrijf werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Een elektrisch en hand gereedschap werd gestolen.

INBRAAK CLUBGEBOUW (Schijndel)

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een clubgebouw aan de Pompstraat in Schijndel. Een raam van het gebouw werd opengebroken. In het gebouw zijn verschillende kasten opengebroken. Nog niet bekend is wat er is gestolen.

OVERVAL SINT OEDENRODE OPGELOST

De overval op een bedrijfsleider van een winkel in Sint Oedenrode is met de aanhouding van twee 20-jarige mannen uit Boxtel, een 18-jarige man uit Vlijmen en een 21-jarige man uit Eindhoven opgelost. Op 12 juni omstreeks 17.40 uur wilde de 32-jarige bedrijfsleider op de Knapenhoek in Sint Oedenrode in zijn auto stappen, toen hij door het viertal werd belaagd en gedwongen om de opbrengst van de winkel af te geven. De overvallers wisten met een auto te ontkomen. Het viertal maakt deel uit van een groep van zes die was aangehouden voor diefstallen van auto's, voornamelijk in Boxtel. (persbericht van 29 november)

AUTO VERNIELD (Schijndel)

In de nacht van dinsdag op woensdag is een auto die geparkeerd stond aan de Mouterij in Schijndel vernield. De auto bleek te zijn behandeld met een soort afbijtmiddel. Hierdoor was behoorlijke lakschade ontstaan aan de kofferdeksel.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2334 '