Donderdag 18 Februari

MAN AANGEHOUDEN VOOR VERDUISTERING, VUGHT

Woensdagmiddag is een 44-jarige uit Vught aangehouden. De man had even van te voren een doos met sportkleding die hij voor een bedrijf moest vervoeren gestolen. De doos had hij in een berging in Vught weggezet. De man is voor verder onderzoek ingesloten

AANRIJDING MET GEWONDE, CROMVOIRT

Woensdagavond vond op het Pepereind in Cromvoirt een ongeval plaats. Door onbekende oorzaak raakte een 25-jarige automobilist uit Drunen met zijn auto, vlak bij het bruggetje, van de weg en reed tegen een boom. De man werd met een hersenschudding en een gebroken arm overgebracht naar een ziekenhuis.

GREEP IN KASSA, SINT MICHIELSGESTEL

Woensdagavond is een greep gedaan in de kassa van een winkel aan het Petrus Dondersplein in Sint Michielsgestel. Rond 19.10 uur kwamen twee onbekende mannen de winkel binnen. Aan de kassa wilden ze een product afrekenen. Op het moment dat de kassiere de kassa opendeed, deden beide mannen een greep in de kassa en namen zij een onbekende hoeveelheid papiergeld uit de kassa mee. De mannen maakten ze zich hierna snel uit de voeten. Het betrof twee mannen van ongeveer 30 jaar. Een man was ongeveer 1.85 lang, terwijl de andere ongeveer 1.75 meter lang was. Beiden droegen donkere truien en handschoenen. Verder droegen ze beiden een soort schaatsmuts met een pompoenetje erop.

JONGEN AANGEHOUDEN VOOR VERNIELING, SINT OEDENRODE

Woensdagmiddag is een 17-jarige jongen uit Sint Oedenrode aangehouden. Hij werd aangehouden, omdat hij bij een woning aan de Grote Doelenlaan in Sint Oedenrode een ruit in had gegooid. Tegen de jongen is proces-verbaal opgemaakt.

INBRAKEN WONINGEN, HAAREN

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in twee woningen aan de Roonsestraat in Haaren. Bij de beide woningen kon men binnen komen door "een gaatje te boren" en vervolgesn een raam open te maken. Uit de woningen werden geld, bankpasjes, cheques, een videocamera, paspoorten en autopaieren gestolen.

MAN AANGETROFFEN, MIDDELRODE

Door de politie Schijndel is gisterenavond in de Aa bij Middelrode het lichaam aangetroffen van een 40-jarige inwoner uit Middelrode. De man werd reeds vanaf zaterdagavond vermist. Door onbekende oorzaak is de man kennelijk in het water terecht gekomen en in het koude water mogelijk door de kou bevangen en verdronken. Uit onderzoek is van een misdrijf niets gebleken.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2466 '