Maandag 7 Juni

SLACHTOFFER ONGEVAL OVERLEDEN, VUGHT

De 69-jarige man uit Bergeijk, die zaterdag 29 mei ernstig gewond raakte bij een aanrijding op de Bosscheweg in Vught is vrijdagavond aan zijn verwondingen bezweken. De man was zaterdagavond 29 mei met zijn auto vanaf een parkeerplaats de rijbaan opgereden en verleende daarbij een BBA-bus geen voorrang. Zowel de man als zijn 69-jarige echtgenote zijn ernstig gewond overgebracht naar een ziekenhuis in Tilburg. Vrijdagavond is de man aan zijn verwondingen bezweken.

INBRAAK AUTO, VUGHT

Zondagavond is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan het Heunpark in Vught. Van de auto werd een ruit ingeslagen. Een handtas met daarin de autopapieren is gestolen.

MAN MISHANDELD, DEN DUNGEN

Een 29-jarige man uit Berlicum is zondagavond op de Bosscheweg in Den Dungen mishandeld. In een horecagelegenheid aan die straat had de man per ongeluk het bier omgestoten van en hem onbekende man. Het slachtoffer bood de man een nieuw glas bier aan, maar deze weigerde dat. Door personeel werd het slachtoffer naar buiten geloodst, daar het voorval wat dreigend werd. Toen het slachtoffer buiten op straat was en onderweg naar huis wilde gaan, kwam ook de onbekende man met enkele anderen de horecagelegenheid uit. Buiten werd het slachtoffer door de groep geslagen en geschopt. Het slachtoffer is voor behandeling naar een ziekenhuis in Den Bosch gebracht.

INBRAAK WONING, SINT OEDENRODE

Zondagavond is ingebroken in een woning aan de Dommelrodelaan in Sint Oedenrode. De voordeur werd opengebroken. De gehele woning werd doorzocht. Een fotocamera, enkele sieraden en een bankpasje werden gestolen.

AUTO GESTOLEN, MAASKANTJE

In de nacht van zondag op maandag is vanaf de Kleine Molenstraat in Maaskantje een grijze Mercedes 250 D gestolen. Het kenteken van de auto is SZ-ZD-56.

BROMFIETSEN UIT SCHUUR GESTOLEN, BOSKANT

Het afgelopen weekeinde is ingebroken in een schuur bij een woning aan de Hazelaarstraat in Boskant. De deur van de schuur werd opengebroken. Uit de schuur zijn twee Aprilia SR bromfietsen gestolen. De verzekeringsnummers zijn TRM-566 en TRM-565.

INBRAAK BEDRIJF, VUGHT

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan de Ketting in Vught. Verschillende deuren werden opengebroken. Een kluis werd uit het pand gebroken en meegenomen ook een draagbare telefoon werd gestolen. In de kluis zat een geldbedrag van enkele honderden guldens.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2523 '