Zondag 12 September

AUTOMOBILIST RIJDT TEGEN GEVEL (Vught)

Zaterdagavond is de bestuurder van een personenauto op de St.Elisabethstraat in Vught tegen de gevel van een huis gereden. De vermoedelijk dronken automobilist stapte in zijn auto en reed eerst achteruit tegen de gevel van een gebouw, daarna reed hij vooruit tegen een geparkeerde auto aan, de hele cyclus herhaalde zich weer, waarna de automobilist bijna een fietser van de sokken reed. De politie heeft de man niet meer aangetroffen. Voor zover bekend is er geen schade ontstaan.

HOOFDWOND NA VAL TEGEN MUURTJE (Schijndel)

Van zaterdag op zondag is een 28-jarige Tilburger gewond geraakt voor een uitgaanscentrum aan de Boschweg in Schijndel. De man gedroeg zich vermoedelijk onder invloed van alcohol lastig. Familieleden wilden hem in een bus zetten om hem naar huis te brengen. Onderweg naar de bus viel de man, die zeer onvast ter been was, met zijn hoofd tegen een muurtje. Hij is met een bloedende hoofdwond overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

MAN VERNIELT AUTO EN MISHANDELD DE EIGENAAR (Schijndel)

Van zaterdag op zondag is op het Vinkenpad in Schijndel de auto van een 28-jarige man uit die plaats beschadigd en is hijzelf mishandeld. Het slachtoffer parkeerde zijn auto. Een voetganger schopte kort daarna tegen de auto, liep naar het slachtoffer en sloeg en trapte hem. Het slachtoffer liep een lichte verwonding in zijn gelaat op. De auto raakte beschadigd. Het tweetal kent elkaar uit het verleden. De politie onderzoekt de zaak.

MET BORREL OP ACHTER HET STUUR (Vught)

Van zaterdag op zondag is een 38-jarige Bossche automobiliste op de Helvoirtseweg betrapt op het rijden onder invloed van alcohol. Haar passagier gedroeg zich vervelend en wilde met de agenten op de vuist. De vrouw kreeg een rijverbod en een proces-verbaal.

BROMFIETSER GEWOND (Haaren)

Zaterdagmiddag is een 24-jarige bromfietser uit Haaren op de Kerkstraat in zijn woonplaats achterop de bestelauto van een 21-jarige man uit Helvoirt gereden. Hij heeft vermoedelijk de bestelauto over het hoofd gezien. Het slachtoffer is met verwondingen aan hoofd en knie per ambulance overgebracht naar het Carolusziekenhuis in Den Bosch.

ALCOHOL IN HET VERKEER (Sint Oedenrode)

Van vrijdag op zaterdag is een 21-jarige automobilist uit Sint Oedenrode op de Rijckevorsel van Kessellaan in zijn woonplaats betrapt op het rijden onder invloed van alcohol. Hij kreeg een rijverbod en een proces-verbaal.

TANKEN ZONDER TE BETALEN (Liempde)

Van vrijdag op zaterdag is bij een tankstation aan de Rijksweg in Liempde getankt zonder te betalen. De bestuurder van een donkerkleurige VW Golf tankte voor een bedrag van ongeveer Fl. 120,= en reed weg zonder af te rekenen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 2809 '