Maandag 4 Januari

VERVOLG MET MES GESTOKEN, VUGHT

Naar aanleiding van de poging tot beroving aan de Taalstraat in Vught, waarbij een 57-jarige vrouw uit Vught met een mes werd gestoken, kan gemeld worden, dat de vrouw inmiddels uit het ziekenhuis is ontslagen. De vrouw werd met een groot mes in haar linkerzij gestoken, waarna de man geld van haar eiste. Bij de steekpartij liep de vrouw een behoorlijke steekwond op. Hierbij werden echter geen vitale organen geraakt. Na behandeling, heeft de vrouw vanochtend het ziekenhuis mogen verlaten. Waarschijnlijk is de man gevlucht vanaf de Taalstraat de Dorpsstraat in. Vervolgens via de Kerkstraat naar de Stationsstraat. Vanaf daar naar de Rembrantlaan en de Pieter Brueghellaan. De politie, deze steekpartij met een team van 6 man onderzoekt, is op zoek naar getuigen die iets van het voorval of de verdachte hebben gezien. Zo is de politie die avond aangesproken door een getuige op de hoek van de Koestraat met de Kerkstraat. Deze getuige wist aan te geven in welke richting de verdachte was gelopen. Graag wil de politie opnieuw in contact komen met deze getuige. Het signalement van de verdachte Een man van ongeveer 30 jaar, slank postuur en ongeveer 1.75 meter lang. Hij had een donkere of een getinte huid, grote ogen en een enigszins kromme neus. De man droeg een donkergroen legerjack, een groene baseballpet met gele klep, blauw/witte gymschoenen en een spijkerbroek.

Het politieteam dat deze beroving/steekpartij onderzoekt is te bereiken op telefoonnummer 073 - 684 22 22.

AANRIJDING MET GEWONDEN, LIEMPDE

Zondagavond vond op de Molendijk in Liempde een aanrijding plaats. Gekomen bij de kruising met de Smaldersestraat kwam een 39-jarige bestuurster met haar auto in de berm terecht. Hierdoor raakte ze de macht over het stuur kwijt en reed tegen een in de berm staande boom. Door dit ongeval raakte de bestuurster en twee in de auto zittende passagiers van 11 en 45 jaar gewond. Ze zijn overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch. Alle inzittenden zijn afkomstig uit Schijndel.

BRAND, VUGHT

Zondagavond heeft in de keuken van een instelling aan de Reutsedijk in Vught brand gewoed. Het vuur werd door de brandweer Den Bosch geblust. De gehele keuken is uitgebrand. De oorzaak van de brand is nog onbekend.

AANRIJDING MET ERNSTIG GEWONDE, VUGHT

Maandagochtend rond 08.14 uur vond op de Taalstraat in Vught een aanrijding plaats. Een 59-jarige fietser uit Oisterwijk stak komende vanuit de richting Bosscheweg plotseling de Taalstraat over juist op het moment dat er over de Taalstraat een 28-jarige motorrijder uit Drunen naderde. De fietser werd aangereden door de motorrijder. Beide bestuurders raakte gewond. De fietser is met ernstig hersenletsel overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch. De motorrijder kon na behandeling in een ziekenhuis weer naar huis.

INBRAAK, SINT MICHIELSGESTEL

De afgelopen nacht is ingebroken in een gemeente-instelling aan het Petrus Dondersplein in Sint Michielsgestel. Vanuit de instelling werden verschillende computers gestolen. Nog onbekend is hoe men is binnengekomen.

SNELHEIDSCONTROLE

Vanochtend is er snelheidscontrole gehouden op de Vijverbosweg in Vught. Totaal 69 voertuigen werden gecontroleerd. Hiervan zijn 7 bestuurders bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogst meten snelheid was 73 km/u.

Vanochtend si snelheidscontrole gehouden op de Bosscheweg in Boxtel. Totaal 272 voertuigen werden gecontroleerd. 22 Bestuurders zijn bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 85 km/u.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 3622 '