Woensdag 13 Januari

LICHAAM STEPHAN VAN DER KALLEN GEVONDEN

Zaterdag is in de Maas, bij het plaatsje Bern, in de provincie Gelderland, het lichaam aangetroffen van Stephan van der Kallen. Stephan werd die sinds 8 november 1998 vermist vanuit Vught. Door de politie van het team Vught zijn sinds zijn vermissing in verschillende bospercelen zoekacties gehouden. Verder is er in diverse rivieren en kanalen naar hem gezocht. Uit onderzoek is gebleken dat Stephan is verdronken. Uit sectie is verder gebleken, dat hij niet door misdrijf om het leven is gekomen.

WINKELDIEFSTAL, VUGHT

Dinsdagavond is een 33-jarige man zonder vaste woonplaats aangehouden in Vught. De man was rond 18.20 uur bij een winkel aan de Schakel in Vught betrapt door personeel toen hij een douchekop wilde meenemen zonder te betalen. Bij onderzoek bleek, dat de man in Boxtel bij een winkel aan de Stationsstraat een hoeveelheid cosmetica had gestolen. Tegen de man is proces-verbaal gemaakt.

AANRIJDING MET GEWONDEN, SCHIJNDEL

Dinsdagavond vond op de kruising Boschweg met de Olieeindstraat in Schijndel een aanrijding plaats. Een 50-jarige automobilist uit Den Bosch reed over de Boschweg en reed linksaf de Olieeindstraat in. Daarbij bemerkte hij twee 26-jarige Bromfietsers uit Schijndel, die hem tegemoet kwamen rijden niet op. De autobestuurder kwam met beide bromfietsers in aanrijding. De twee bromfietsers zijn gewond overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch. Tijdens het ongeval sneeuwde het flink.

INBRAAK CARAVAN, SCHIJNDEL

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een caravan die op een camping aan de Vijverweg in Schijndel stond. Een raam van de caravan werd opengebroken. Alle kasten werden doorzocht. Sieraden en een geldbedrag werden gestolen.

AANRIJDING MET GEWONDEN, SCHIJNDEL

Vanochtend heeft op de kruising Boschweg, Gestelseweg in Schijndel een aanrijding plaats gevonden. Een over de Gestelseweg rijdende auto, bestuurd door een vrouw ( leeftijd onbekend) uit Schijndel, verleende geen voorrang aan een over de Boschweg rijdende auto, bestuurd door een 19-jarige vrouw uit Maaskantje. Beide auto's werden zwaar beschadigd. De beide bestuursters zijn met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch.

CONTROLE SNELHEID, SCHIJNDEL

Woensdagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Boschweg in Schijndel. Er werden totaal 217 voertuigen gecontroleerd, op dit stuk weg waar 80 km/u gereden mag worden. 17 Bestuurders zijn bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 127 km/u.

CONTROLE SNELHEID, VUGHT

Woensdagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Helvoirtseweg in Vught. Totaal 106 voertuigen werden gecontroleerd op deze weg waar 50 km/u gereden mag worden. 12 Bestuurders bleken te hard te hebben gereden. De hoogst gemeten snelheid was 69 km/u.

CONTROLE AUTOGORDELS, SINT OEDENRODE

Woensdagmiddag is controle gehouden op het gebruik van autogordels op de Boskantseweg in Sint Oedenrode. Totaal 7 personen zijn bekeurd omdat door hen de autogordel niet gebruikt werd.

ILLEGALE MESTOPSLAG, BIEZENMORTEL

Bij een controle in Biezenmortel vandaag werden door de politie aan de Winkelsestraat een tweetal illegale mestopslagplaatsen aangetroffen. De opslagplaatsen voldeden op geen enkele manier aan de milieuvoorwaarden. Tegen de eigenaar is proces-verbaal opgemaakt.

GESTOLEN AUTO AANGETROFFEN, VUGHT

Woensdagmiddag is langs het Drongelenskanaal, ter hoogte van de Kampdijklaan in Vught een gestolen auto aangetroffen. De auto, een witte Toyota HI Lux bleek in Den Bosch gestolen te zijn.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 3667 '