Politie Midden- en West Brabant

Terug naar index van persberichten

Eenzijdig ongeval in Alphen-Chaam (NB): bestuurster bekneld

Datum: 13/1/2000
Auteur: Willem van Hooijdonk

Vannacht is omstreeks 03.00 uur, een 41-jarige vrouw uit Baarle- Nassau in haar auto bekneld en gewond geraakt toen zij over de Goedentijd te Alphen reed en door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur verloor en met haar auto tegen een links van de rijbaan staande boom botste.
Om 03.00 uur reed een 41-jarige vrouw uit Baarle-Nassau met haar personenauto over de Goedentijd, komende uit de richting Gilze en gaan de in de richting Alphen. Ter hoogte van de Reitheining verloor zij door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur, waarna zij in aanrijding kwam met een links van de rijbaan staande eik. De bestuurster kwam tengevolge van de aanrijding bekneld te zitten. De brandweer van de gemeenten Alphen-Chaam en Gilze hebben ter plaatse geassisteerd en de vrouw uit haar benarde positie bevrijd. Het slachtoffer werd door de GG en GD overgebracht naar een ziekenhuis in Tilburg. Ze is opgenomen op de I.C. afdeling met verschillende fracturen. Haar toestand is stabiel.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Alphen-Chaam (NB) bestuurster bekneld '