Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Uden 06-01-2000

Persbericht district De Leijgraaf/

GEEN RIJBEWIJS EN GEEN UITLAAT
De politie trof woensdagavond op de Boekt in Veghel een 21-jarige man uit die plaats aan in een auto die ontzettend veel lawaai maakte. Na onderzoek bleek dat de auto van de Veghelaar een uitlaatpot miste. Tijdens het verhoor bleek dat de man geen rijbewijs had en met de auto even aan het oefenen was. Zijn auto is voor technisch onderzoek naar het bureau overgebracht. De bestuurder kreeg proces-verbaal.

MAN RIJDT TEGEN LOSLOPENDE PAARDEN
Donderdagmorgen reed een inwoner van Uden op de Knokerdweg in zijn woonplaats tegen twee loslopende paarden. Hierdoor ontstond schade aan de voorkant van de auto, de bestuurder bleef ongedeerd. Wel raakte een van de paarden gewond, het dier is behandeld door een dierenarts. De eigenaar van de paarden was geïnformeerd.

SOFT DRUGS
Afgelopen nacht is op de Schutboomstraat in Schaijk een 23-jarige man uit Uden aangehouden. De man vervoerde in zijn auto ongeveer 450 gram soft drugs. Tevens was de auto waarin hij reed niet verzekerd. De man kreeg proces-verbaal.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord - 1217 '