Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Uden 23-02-2000

Persbericht district De Leijgraaf/

DIEFSTAL PORTEMONNEE, FOTO KWIJT
Een 60 jarige inwoonster van Uden heeft dinsdagmiddag aangifte gedaan van diefstal van haar portemonnee. Tijdens het winkelen in een supermarkt aan de Losplaats in Uden zag een onbekende kans de portemonnee uit haar tas te halen die in de winkelwagen stond. Toen zij direct daarna haar pas wilde blokkeren bleek dat er inmiddels een bedrag van enkele honderden guldens was gepind. In de portemonnee zat, naast persoonlijke papieren, ook een pasfoto van haar overleden echtgenoot. De politie hoopt in ieder geval deze foto, de enige die de vrouw bezat, terug te vinden. Op de dader, danwel vinder van de foto en/of portemonnee, wordt een dringend beroep gedaan om de foto af te geven op het politiebureau in Uden.

DIEFSTAL AUTO
Dinsdag is vanaf een parkeerplaats aan de Rembrandtlaan in Veghel een Volkswagen Passat, kenteken HS-JP-63 weggehaald. In de nacht van dinsdag op woensdag verdween vanaf een parkeerterrein aan de Rondweg in Uden een bedrijfsauto, een witte Mercedez 212 D, kenteken VH-FB-43 Woensdagmorgen verdween vanaf een parkeerplaats aan de Pastoor Spieringsstraat in Uden een rode Volkswagen Golf, kenteken JD-PH-31. De auto is gestolen tussen 11.00 en 12.30 uur.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord - 1388 '