Politiebericht Brabant-Noord, plaats: Uden 24-03-2000 Persbericht district De Leijgraaf

SNELHEIDSCONTROLE UDEN Tijdens snelheidscontrole op de Rondweg te Uden op 23 maart 2000 zijn 317 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Er passeerden 2388 voertuigen tussen 14.00 en 17.00 uur. RIJDEN ONDER INVLOED UDEN Een 30 jarige automobilist uit Uden is op 23 maart 2000 omstreeks 21.35 uur bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. De man reed op de Oranjestraat te Uden. INBRAAK AUTO VOLKEL Bij een inbraak in een auto aan de Eeuwsels te Volkel op 23 maart 2000 is de autoradiocdspeler ontvreemd. Waarde f 500,-- De daders vernielden een ruit. INBRAAK AUTO UDEN In de nacht van 23 op 24 maart 2000 is ingebroken in een auto aan de Abdijlaan te Uden. Hier werd de autoradiocassettespeler weggenomen. Waarde onbekend. De daders vernielden een ruit. RIJDEN ONDER INVLOED UDEN Op de Kapelstraat te Uden is op 24 maart 2000 omstreeks 01.55 uur een 17 jarige bromfietser uit Uden bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. RIJDEN ONDER INVLOED UDEN Op de Kastanjeweg te Uden is op 24 maart 2000 omstreeks 03.30 uur een 33 jarige automobilist uit Rotterdam bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. Tevens is zijn rijbewijs ingevorderd. INBRAAK BEDRIJF UDEN Bij een inbraak in een autobedrijf aan de Looweg te Uden in de nacht van 23 op 24 maart 2000 zijn twee Mercedessen ontvreemd. Totale waarde f 22.000, -De daders vernielden een ruit. DIEFSTAL AUTO SCHAIJK Vanaf de Brouwerstraat te Schaijk is in de nacht van 23 op 24 maart 2000 een witte VW Golf GTI, kenteken PG-78-RH ontvreemd. Waarde onbekend.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord - 1612 '