Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Oss 21-01-2000

Persbericht district Maasland/

INBRAAK WONING OSS
Bij een inbraak in een woning aan de Monseigneur vd Boerpark te Oss op 20 januari 2000 zijn een video, kleurentelevisie en geld weggenomen. De daders vernielden een ruit.

INBRAAK WONING OSS
Bij een inbraak in een woning aan de Voorburcht te Oss in de nacht van 20 op 21 januari 2000 is een grijze BMW 316, kenteken TX-HJ-87 ontvreemd. De bewoner betrapte de inbrekers en zag hen met de kleurentelevisie weglopen. Later trof hij de kleurentelevisie en geluidsboxen op zijn oprit aan. De daders forceerden een deur.

SNELHEIDSCONTROLE OSS
Tijdens snelheidscontrole op de Heihoeksingel te Oss op 21 januari 2000 zijn 11 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 76 km.

SLACHTOFFER VERKEERSONGEVAL OVERLEDEN
Op 21 januari 2000 is in het ziekenhuis in Nijmegen de 73 jarige vrouw overleden, die als inzittende in de auto zat bij een aanrijding op de Wethouder van Eschstraat te Oss.

Op 13 januari 2000, omstreeks 19.50 uur zijn bij de aanrijding 3 personen overgebracht naar het ziekenhuis. Een 73 jarige automobilist uit Oss, die linksaf wilde slaan, verleende geen voorrang aan een 21 jarige automobilist uit Oss, die hem tegemoet kwam. De 73 jarige Ossenaar, alsmede een 73 jarige vrouw uit Oss, als inzittenden in zijn auto, zijn overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Een 77 jarige vrouw uit Oss is overgebracht naar het Carolusziekenhuis in Den Bosch.

AANRIJDING LETSEL OSS
Bij een aanrijding op de Hertogensingel te Oss op 21 januari 2000, omstreeks 08.45 uur is een 60 jarige vrouw uit Oss gewond overgebracht naar het ziekenhuis in Oss. Het slachtoffer kreeg op haar fiets geen voorrang van een 32 jarige automobilist uit Oss.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord - 1896 '