Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 14-01-2000

Persbericht district Aa & Dommel/

RIJDEN ONDER INVLOED SCHIJNDEL
Tegen een 32 jarige automobilist uit Schijndel is op 14 januari 2000 proces-verbaal opgemaakt ivm rijden onder invloed van alcohol. De man reed omstreeks 00.20 uur op de Rooiseweg te Schijndel. Tevens is zijn rijbewijs ingevorderd.

RIJDEN ONDER INVLOED BOXTEL
Tegen een 37 jarige automobilist uit Boxtel is op 14 januari 2000 proces-verbaal opgemaakt ivm rijden onder invloed van alcohol. De man reed omstreeks 01.20 uur op de Brederodeweg te Boxtel. De man had al een ontzegging van de rijbevoegdheid, waarvoor zijn rijbewijs al was ingenomen.

WONINGBRAND SINT OEDENRODE
Op 14 januari 2000 ontstond brand in een woning aan de Frederikstraat te Sint Oedenrode. Als gevolg van een niet gedoofde kaars werden de bewoners rond 06.50 uur wakker van de rookontwikkeling. Door snel ingrijpen van de brandweer bleef de schade in de woonkamer beperkt tot voornamelijk rookontwikkeling. De bewoners, man, vrouw en drie kinderen zijn voor controle ivm rookontwikkeling onderzocht in het ziekenhuis in Eindhoven.

VERKEERSCONTROLE SCHIJNDEL
Bij een verlichtingscontrole op de Boschweg te Schijndel op 14 januari 2000 tussen 07.50 en 08.10 uur zijn 12 fietsers bekeurd voor defecte verlichting.

INBRAAK AUTO BOXTEL
Bij een inbraak in een auto aan de Hoogheem te Boxtel in de nacht van 13 op 14 januari 2000 is een koptelefoon en zonnebril weggenomen. Waarde f 160,-. De daders vernielden een ruit.

SNELHEIDSCONTROLE VUGHT
Tijdens snelheidscontrole op de Rijksweg N65 onder Vught op 14 januari 2000 zijn
67 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 118 km.

UITSLAANDE BRAND BOXTEL
Op 14 januari 2000 omstreeks 11.00 uur ontstond brand in een bedrijf aan de van Salmstraat te Boxtel. De brandweer rukte met groot materieel uit. Het betrof een uitslaande brand in een straal- en conserveringsbedrijf te Boxtel. De brand ontstond, doordat een doek vlam vatte.
Omstreeks 13.00 uur was de brandweer de brand meester. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Er was geen gevaar voor de volksgezondheid.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord - 2298 '