Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 28-02-2000

Persberichten district Aa & Dommel/

DIEFSTAL SIERADEN, SINT OEDENRODE
Zondagavond zijn uit een woning aan Odendael enkele sieraden ontvreemd. Rond 18.45 uur belden twee vrouwen aan bij de woning van het slachtoffer. Zij vertelden dat zij de nieuwe buren zouden worden en kwamen alvast kennismaken. Nadat zij door de woning waren gelopen bleek plotseling ook de nieuwe buurman op de bank te zitten die kennelijk door een van de twee vrouwen was binnengelaten. Nadat het trio was vertrokken ontdekte het slachtoffer de diefstal. Zij mist onder andere 2 gouden horloges en enkele ringen. De waarde van het ontvreemde is niet bekend.

AANGEHOUDEN VOOR MISHANDELING, SCHIJNDEL
De politie heeft zondagavond tegen middernacht een 28-jarige inwoner van Schijndel aangehouden. Hij wordt ervan verdacht een 22-jarige vrouw door te schoppen en te slaan te hebben mishandeld. Tijdens zijn aanhouding op de Hoofdstraat verzette de man zich. Hij is ingesloten.

AUTODIEFSTAL, SCHIJNDEL
Vanaf het Klaprooshof in Schijndel verdween zondagavond/nacht een bedrijfsauto van het merk Nissan patrol, kleur grijs met het kenteken VJ-14-VK. De waarde van het voertuig is niet bekend.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Aa & Dommel '