Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 14-02-2000

Persbericht district Aa & Dommel/

INBRAAK WONINGEN (Boxtel)
Zondagavond is ingebroken in een drietal woningen in Boxtel. Bij een woning aan de Molenwijkseweg wist men een raam op de eerste verdieping open te breken. Door het lawaai werd de bewoonster wakker. Toen ze ging kijken en het licht aandeed, zag ze nog juist een man uit de woning wegvluchten. Zover bekend werd er niets gestolen. Ook in een woning aan de Sint Ambrosiusstraat in Boxtel werd ingebroken. De achterdeur van de de woning werd opengebroken. Alle kamers werden doorzocht. Zover bekend is een gering geldbedrag gestolen.
Van een woning aan de Kalksheuvel in Boxtel, werd de schuifpui opengebroken. Alle kamers en kasten werden doorzocht. Een nog onbekend geldbedrag werd gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN (Vught)
In de nacht van zondag op maandag is een 41-jarige man uit Boxtel bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 9 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd. De controle vond plaats op de Ploegstraat in Vught.

GESTOLEN AUTO AANGETROFFEN (Nijnsel)
Maandagmorgen is langs de Sonseweg in Nijnsel een witte Volvo 340 aangetroffen. De auto bleek afgelopen weekeinde gestolen te zijn in de wijk Woensel in Eindhoven gestolen te zijn.

INBRAAK BEDRIJF (Boxtel)
In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan de Fellenoord in Boxtel. Een deur van het bedrijf werd opengebroken waardoor men binnen kon komen. Een aantal ruimten werden doorzocht. Ui een van de kamers is een nog onbekend aantal poststukken gestolen.

IN BRAAK BEDRIJF (Schijndel)
In de nacht van zondag op maandfag is ingebroken in een bedrijf aan de Meester Michelsstraat in Schijndel.

INBRAAK BEDRIJF (Sint Michielsgestel)
In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan het Petrus Dondersplein in Sint Michielsgestel.

INBRAAK BEDRIJF (Sint Michielsgestel)
In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan de Nieuwstraat in Sint Michielsgestel .

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Aa & Dommel '