Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 10-02-2003 Persberichten district Aa & Dommel

BRANDSTICHTING, Boxtel

Afgelopen zondag is bij een woning aan de Vorsenpoel een brandende pvc pijp op het dak gegooid. De pijp is van het dag geschoven achter op de plaats van de woning, waar hij is uitgebrand. Eerder deze week werd ook al een brandend voorwerp in de brievenbus van de-zelfde woning gegooid dit voorwerp is uitgegaan. In de hal van de woning en in de achter-tuin ontstonden brandplekken op de grond. Op de momenten van de brandstichtingen zijn een drietal jongeren in de omgeving van de woning gezien.

MISHANDELING, Berlicum

Zondagavond is een 48-jarige man uit Berlicum aangehouden. De man was de woning van zijn ex-echtgenote binnengedronken en had daar zijn 48-jarige ex-zwager uit Berlicum ge-slagen. De man is aangehouden en tegen hem is proces-verbaal opgemaakt. Na verhoor is hij heengezonden.

SNELHEIDSCONTROLE, Sint Michielsgestel

Maandagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Vughterweg in Sint Michielsgestel. Er werden 332 voertuigen gecontroleerd op deze weg waar 80 km/u gereden mag worden. Hiervan reden er 31 te hard. De hoogst gemeten snelheid was 135 km/u.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Boxtel 10-02-2003 '