Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 06-02-2000

Persbericht district Aa & Dommel/

GEWAPENDE OVERVAL VUGHT
Op 4 februari 2000 omstreeks 22.00 uur is een 43 jarige vrouw uit Vught overvallen in een cafetaria aan de Vliertstraat te Vught. Het slachtoffer werkte in de cafetaria en werd samen met een 59 jarige klant door twee overvallers onder bedreiging met een mes opgesloten in een koelcel. Hierbij raakte de 43 jarige medewerkster door een messteek gewond aan haar gezicht.
Na ongeveer 20 minuten werd door een nieuwe klant alarm geslagen. De daders droegen een bivakmuts en waren beide geheel blauw gekleed. Er is een nog onbekend geldbedrag weggenomen.

RIJDEN ONDER INVLOED SINT MICHIELSGESTEL
Op de Bosschebaan te Sint Michielsgestel is op 5 februari 2000, omstreeks 03.55 uur een 51 jarige automobilist uit Hintham bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. Hij kreeg een transactie van f 390,-

INBRAAK BEDRIJF HAAREN
Bij een inbraak in een bedrijf aan de Kerkstraat te Haaren in de nacht van 4 op 5 februari 2000 is een pc en een kluis weggenomen. De daders forceerden een deur.

DIEFSTAL KANARIES SINT OEDENRODE
Uit een vogelkooi achter een woning aan de Mater Lemmenstraat te Sint Oedenrode in de nacht van 4 op 5 februari 2000 zijn 28 kanaries ontvreemd. Waarde f 280,- De daders vernielden het slot van de vogelkooi.

BRAND HEFTRUCK SCHIJNDEL
In een loods aan de Vlagheide te Schijndel is brand ontstaan in een heftruck, die in een loods stond. Brandweer bluste de brand en sleepte de heftruck uit de loods. De heftruck is van binnen uitgebrand. Schade onbekend.

AANRIJDING LETSEL BOXTEL
Een 57 jarige fietser uit Eindhoven is op 5 februari 2000 omstreeks 15.40 uur licht gewond geraakt bij een aanrijding op de Rozengaard te Boxtel. Het slachtoffer kreeg geen voorrang van een 40 jarige automobiliste uit Boxtel.

AANRIJDING LETSEL SINT OEDENRODE
Een 37 jarige automobiliste uit Nijnsel is op 5 februari 2000 omstreeks 15.40 met rug- en hoofdklachten overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel. Het slachtoffer verleende geen voorrang aan een tegemoetkomende auto, toen ze wilde afslaan. Deze auto werd bestuurd door een 27 jarige automobilist uit Eindhoven. Het slachtoffer is door de brandweer uit de auto gehaald.

AUTOBRAND SINT MICHIELSGESTEL
Op de Ruimel te Sint Michielsgestel is op 6 februari 2000 omstreeks 00.55 uur een personenauto geheel uitgebrand. De auto was kort daarvoor op de Ruimel geparkeerd. De oorzaak van de brand is niet duidelijk.

BELEDIGING POLITIEAMTENAAR BOXTEL
Op 6 februari 2000 omstreeks 02.30 uur is een 22 jarige man uit Liempde aangehouden ivm belediging van een politieambtenaar, tijdens leeglopen van een horecagelegenheid op de Markt. De politie had moeite om de man aan te houden, omdat ze werd gehinderd hierin door het overige uitgaanspubliek.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Boxtel '