Korps: Brabant-Noord, plaats: Den Bosch 17-06-2002 Persbericht district Den Bosch

TE VEEL GEDRONKEN

h Zondagmiddag is een 40-jarige man uit Rosmalen bekeurd. De man reed met en auto terwijl hij te veel gedronken had. Hij kreeg een rijverbod van 10 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd. De controle vond plaats op de Oude Baan in Rosmalen. h Zondagavond is een 43-jarige man uit Empel voor hetzelfde feit bekeurd. De man kreeg een rijverbod van 6 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd. De controle vond op de Sekr. Wagemakersstraat in Empel plaats.

MAN AANGEHOUDEN, `s-Hertogenbosch

Afgelopen nacht is een 61-jarige man uit `s-Hertogenbosch aangehouden. Eerder op de avond had de man ruzie gehad met een zoon en een dochter van hem. Daarbij zijn over en weer klappen gevallen. Op de Rubensstraat in `s-Hertogenbosch reed de man in op zijn zoon. De man is aangehouden en voor verder onderzoek ingesloten.

MANNEN AANGEHOUDEN BIJ SNELKRAAK, `s-Hertogenbosch

Afgelopen nacht werd een snelkraak gemeld bij een garage bedrijf aan de Jagersheuvelstraat in `s-Hertogenbosch. Toen de politie ter plaatse kwam, bleek een toegangsdeur met grof ge-weld te zijn opengebroken. Door de politiemensen konden vier mannen, die uit het pand wegvluchtten na een korte achtervolging en op aanwijzing van enkele getuigen, worden aan-gehouden. Het betrof vier mannen in de leeftijd van 25 tot 30 jaar afkomstig uit Lelystad, Almere en Amsterdam. Het viertal is voor verder onderzoek ingesloten en in verzekering gesteld.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Den Bosch 17-06-2002 '