Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 6-04-2000 Persbericht district Den Bosch

INBRAAK (s-Hertogenbosch) Aan de Europalaan in s-Hertogenbosch is afgelopen nacht ingebroken in een bedrijfspand. Er zijn vermoedelijke enkele computers weggenomen. GESTOLEN AUTO TERECHT (s-Hertogenbosch Vlijmen) Woensdagavond is op de Mgr. Van Kesselstraat in Vlijmen een personenauto van het merk Opel Corsa aangetroffen. Van de auto waren het portierslot en het contactslot verbroken. Onderzoek wees uit dat de auto eerder op de avond was gestolen vanaf de Parallelweg in s-Hertogenbosch. De eigenaar van de auto had nog geen aangifte gedaan bij de politie. VERNIELINGEN (s-Hertogenbosch) Onbekenden hebben van een in aanbouw zijnd appartementencomplex aan de Gassedonkweg in s-Hertogenbosch diverse ruiten vernield. Ook het hekwerk rondom het bouwterrein is vernield. ZAKKENROLLERIJ (s-Hertogenbosch) Woensdagavond is een 20-jarige Utrechtse slachtoffer geworden van zakkenrollerij. De vrouw liep vanaf de Orthenstraat via de Visstraat en de Stationsweg naar het NS Station. Daar aangekomen wilde zij haar portemonnee uit haar rugzak halen. Zij bemerkte toen dat het voorvakje van die rugzak open stond en dat haar portemonnee met daarin enkele bankpasjes, een paspoort en andere persoonlijke bescheiden, gestolen was. POGING DIEFSTAL FIETS (s-Hertogenbosch) Afgelopen nacht zagen surveillerende agenten dat een man met kracht aan een langs de Stationspasserelle in s-Hertogenbosch staande fiets stond te rukken. Hij is aangehouden als verdachte van poging tot diefstal. De aanhouding verliep niet zonder problemen want de 18-jarige in Gameren woonachtige verdachte wilde niet mee naar het politiebureau. Hij moest met geweld onder controle worden gebracht en in de boeien worden geslagen. WINKELDIEFSTAL (s-Hertogenbosch) Aan de Kooikersweg in s-Hertogenbosch probeerde een 32 jarige vrouw uit s-Hertogenbosch te profiteren van de tijdelijke afwezigheid van een caissière van een supermarkt. De vrouw liep zonder te betalen met een volle boodschappenwagen langs de onbemenste kassa. Buiten werd zij aangehouden. De waarde van de boodschappen in de wagen bedroeg f. 388,62. DIEFSTAL MOTORFIETS (Elshout) Afgelopen nacht is er uit een garage aan de Graaf Albrechtstraat in Elshout een Kawasaki motorfiets, kleur groen./paars, voorzien van het kenteken MZ-47-GY weggenomen. Een zijdeur en de hoofdingang van de garage waren opengebroken.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Den Bosch '