Politiebericht

Korps: Brabant-Noord, plaats: Cuijk 28-02-2000

Persberichten district Land van Cuijk/

AANHOUDING AMOKMAKER
De politie Land van Cuijk heeft maandagmorgen een 23 jarige inwoner van Overloon aangehouden. De man miste rond 10.00 uur in Boxmeer de trein en wond zich hier zo over op dat hij tegen de wegrijdende trein trapte en een informatiebord vernielde. Daarna ging hij de winkel bij het station binnen, vernielde een deur en bleef vloeken en tieren. Toen hij hierop aangesproken werd bedreigde hij de betreffende getuige en verliet met veel kabaal de win-kel. Daarna stapte hij in een inmiddels gearriveerde trein. Na controle bleek dat hij geen kaartje had waarop hij uit de trein werd gezet. De politie kon de man in de directe omgeving van het station aanhouden. Hij is ingesloten.

ALCOHOL
Een 65 jarige inwoner van Cuijk is zondagavond bekeurd omdat hij reed onder invloed van alcohol. De man werd gecontroleerd op de Beersebaan in Cuijk. Na de blaastest op het bureau kreeg hij een rijverbod van 2 uren en een boete van f. 390,-.

INBRAAK IN WINKEL
In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een winkel aan de Vierlingsbeekseweg in Overloon. Na een alarmmelding werd ontdekt dat de toegangsdeur opengebroken was. Er wordt niets vermist.

INBRAAK IN BEDRIJF
In de nacht van zondag op maandag is ingebroken bij een bedrijf aan de St. Anthonisweg in Boxmeer. Uit het pand verdween een nog onbekende hoeveelheid gereedschap.
Tussen vrijdagavond en maandagmorgen is ingebroken bij een bedrijf aan de Hork in Cuijk. Uit het pand verdween een kluis die van de muur is losgemaakt. In de kluis zat een behoorlijk geldbedrag.

RUIT VERNIELD
Onbekenden gooiden zondagavond rond 22.15 uur een steen door een ruit van een woning aan de Leuvensestraat in Grave.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Land van Cuijk '