Korps: Brabant-Noord, plaats: Oss 17-06-2002 Persbericht district Maasland

WONINGBRAND, Oss

Zondagmiddag rond 15.00 uur werd een woningbrand gemeld aan Vijversingel in Oss. Bij de komst van de brandweer bleek dat op de zolder van een woning door nog onbekende oorzaak brand was ontstaan. De brandweer wist de schade te beperken tot de zolderverdieping. De rest van de woning en een naast gelegen woning liepen wel rook en roetschade op.

BOETE VOOR RIJDEN ONDER INVLOED, Oss

Zondagmiddag is een 60-jarige man uit Alphen bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 1 uur en een geldboete van 190. De controle vond plaats op de Megensebaan in Oss. Op dezelfde weg werd even later ook een man van 32-jaar uit Oss voor hetzelfde feit bekeurd. De man kreeg een rijverbod van 2 uur. Hij zal later van de officier van justitie horen hoe hoog de boete zal zijn. In de nacht van zondag op maandag is een 56-jarige man uit Oss bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 9 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd. De controle vond plaats op de van Maanenstraat in Oss.

INBREKER AANGEHOUDEN, Oss

Afgelopen nacht is een 35-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden. Hij werd door twee medewerkers van een beveiligingsbedrijf betrapt toen hij bij een bedrijf aan de Galliersweg inbrak. De man had een ruit ingetrapt, waardoor hij binnen was kunnen ko-men. In het bedrijf had hij al enkele spullen klaar gezet om mee te nemen. De man is over-gedragen aan de politie en voor verder onderzoek ingesloten.

INBRAAK VOLIRE Heesch

Afgelopen nacht is ingebroken in een tweetal volires bij woningen aan de John F. Kenne-dystraat en de Wilhelminalaan in Heesch. Het slot van de volires werd opengebroken. Een zestigtal vogels, vinken, kanaries en zebravinken, is gestolen.

GORDELCONTROLE, Oss

Maandagmiddag is een autogordelcontrole gehouden op de Hertogensingel in Oss. Er wer-den 29 personen bekeurd omdat ze hun autogordel niet gebruikten. Ook werd een bromfiet-ser bekeurd omdat hij geen helm op had.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Oss 17-06-2002 '