Politiebericht Brabant-Noord: Oss 31-03-2000
Persbericht district Maasland

SPEELGOED UIT VRACHTAUTO GESTOLEN Vannacht is vanaf een bedrijfsterrein aan de Friezenweg te Oss een vrachtauto met oplegger gestolen. De vrachtauto werd vanochtend bij de visvijver aan de Waatselaarstraat te Berghem aangetroffen met een lege oplegger. De inhoud, 21 pallets met speelgoed, was verdwenen. De waarde van de gestolen goederen is onbekend. BRIEVENBUS WEG Uit de voortuin van een huis aan de Kraaijeven te Geffen is vannacht een groene gietijzeren brievenbus met een waarde van 500 gulden gestolen. INSLUIPING (Nistelrode) Donderdagmiddag heeft een insluiping plaats gevonden in een woning aan de Lindestraat in Nistelrode. Onbekend is hoe men in de woning is kunnen komen. Sieraden, geld, waardepapieren en paspoorten werden gestolen. AUTO GESTOLEN (Oss) Tussen woensdagavond en donderdagmiddag is vanaf de Lisztgaarde in Oss een zwarte Volkswagen Golf GTI gestolen. Het kenteken van de auto is PR-BD-13. In de nacht van donderdag op vrijdag is vanaf het Toniesplein in Nistelrode een zwarte Mercedes S 350 gestolen. Het kenteken van de auto is LT-HZ-67. TE VEEL GEDRONKEN (Oss) In de nacht van donderdag op vrijdag is een 45-jarige vrouw uit Oss bekeurd omdat ze met een auto reed terwijl ze te veel gedronken had. De vrouw kreeg een rijverbod van 3 uur. De controle vond plaats op de Hertogensingel in Oss. INBRAAK BESTELAUTO (Loosbroek) In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een bestelauto, die geparkeerd stond aan de Jan Dobbelsteenstraat in Loosbroek. De achterklep van de auto werd opengebroken. Vanuit de auto werden onder andere boormachines, een zaagmachine, een schaafmachine en een docoupeerzaag gestolen. POLITIE OP ZOEK NAAR GETUIGEN Bij een aanrijding op de kruising Molenstraat - Oostwal te Oss op 30 maart omstreeks 00.15 uur is een 17 jarige bromfietser uit Oss zwaar gewond overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Het slachtoffer kwam op de kruising in botsing met een 29 jarige bestuurder van een bestelbus uit Oss. Over de oorzaak van het ongeval is geen duidelijkheid. Om die reden is de politie dringend op zoek naar getuigen van de aanrijding. Getuigen kunnen zich melden bij de politie in Oss, telefoon 0412 654111.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Noord Oss '