Politiebericht

Korps: Brabant-Zuid-Oost, plaats: Helmond 17-06-99

Persberichten 17 juni 1999/

Best: Diefstal auto
Een personenauto, een blauwe Chrysler Voyager, is vandaag tussen 14.50 en 15.20 uur, gestolen vanaf een parkeerplaats aan de Brem.

Helmond: Verkeersongeval met letsel
Een jongen uit Helmond (geen leeftijd bekend) is vanmiddag omstreeks 16.30 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Engelseweg. Het slachtoffer liep op zijn skeelers op het fietspad en werd aangereden door een bromfietser. Deze belde met zijn GSM naar 112 en deelde mede dat er een ambulance moest komen. Daarna reed de bromfietser weg. Het slachtoffer raakte gewond aan zijn hoofd en hand.

Helmond: Jongen aangehouden voor brandstichting Een 13-jarige jongen uit Helmond is vanavond omstreeks 20.25 uur aangehouden op het Gooisehof. De jongen werd op heterdaad betrapt toen hij probeerde een stuk papier in brand te steken, dat onder een caravan lag. Bij het papier lagen al diverse afgebrande lucifers.

Someren: Man komt om bij verkeersongeval
Vanmiddag is omstreeks 14.40 uur, de 19-jarige R. Barts uit Asten om het leven gekomen bij een verkeersongeval. Het slachtoffer reed met hoge snelheid in een personenauto over de Mierloseweg. Hij was bezig met een inhaalmanoeuvre. Daarbij kwam de auto in de berm terecht en begon te slingeren. De auto kwam vervolgens tegen een boom tot stilstand. De bestuurder was op slag dood. Het motorblok van de auto kwam onder een vrachtauto terecht, die daardoor afgesleept moest worden.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Zuid-Oost - 1598 '