Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven 4-04-2000 1e persbericht 4 april 2000

Berichten uit de regio

Eindhoven: Huisvredebruik
In een volkstuinencomplex aan de Genneperweg is dinsdag om 5.50 uur een 34-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden. Na een aantal inbraken en insluipingen in enkele tuinhuisjes wordt door de gebruikers, in samenwerking met de stadswacht, gepost. In de nacht van maandag op dinsdag troffen zij de verdachte slapend aan in een van de tuinhuisjes. Er was geen braakschade. De man is overgedragen aan de politie.

Veldhoven: Diefstal uit bedrijf
Aan de Run is in rond 23.00 uur ingebroken in een bedrijf waar op dat moment volop gewerkt werd. Aan de achterzijde van het pand werden een aantal dozen aangetroffen met computerapparatuur.
Liessel: Twee gewonden bij frontale botsing
Aan de Kanaalstraat zijn dinsdag om 7.45 uur twee vrouwen gewond geraakt bij een frontale botsing. Een 27-jarige automobilist uit Deurne reed vanuit Helenaveen richting Liessel. Voor de kruising met de Heitrak kwam hij met zijn voertuig op de linkerweghelft. Hij reed frontaal op een tegemoetkomende auto, bestuurd door een 24-jarige vrouw uit Overloon. Zij en haar 22-jarige passagier uit Deurne zijn overgebracht naar het Elkerliek ziekenhuis in Helmond.
Valkenswaard: Inbraak in bedrijf
Aan de Norbertusdreef is uit een bedrijfspand een grote hoeveelheid gereedschap weggenomen. De toegangspoort van het terrein en deuren van een aantal opslag- en werkplaatsen zijn opengebroken. Uit het pand is ook een witte Mercedes bestelbus, kenteken 07-VL-VB, gestolen.
Nuenen: Diefstal GSM
Van de balie van een bedrijf aan de Pinckart is maandagmiddag, tussen 13.00 en 15.00 uur, de GSM van een medewerkster weggenomen.
Son: Inbraak in bedrijf
Bij een bedrijf op Ekkersrijt is maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur ingebroken. Een raam aan de zijkant van het pand werd vernield en uit het kantoor verdwenen twee notebooks.

Oirschot: Diefstal bij bedrijf
In de nacht van maandag op dinsdag zijn bij een bedrijf aan de Spoordonkseweg van zes bij het bedrijf geplaatste autos ruiten ingeslagen en sloten vernield. Ook van een werkplaats werd de achterdeur opengebroken. Er is gereedschap weggenomen.
Heeze: Inbraak
Op een, met bouwhekken afgesloten, bouwterrein aan de Boelakkers werden in de nacht van maandag op dinsdag twee containers opengebroken. Er wordt niets vermist.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Zuid-Oost - 2474 '