Politiebericht

Persberichten 22 april 1999 ,21.30 uur/

Berichten uit de regio

Helmond: Diefstal auto
Vanmorgen omstreeks 06.00 uur, bleek een rode Ford Mustang te zijn gestolen. De auto van het bouwjaar 1966, heeft als kenteken DM-58-64. De auto verdween vanaf de Houtsdonk.

Helmond: Vrouw gewond na val
Een 44-jarige Helmondse is vanmiddag omstreeks 17.10 uur, aan haar hoofd gewond geraakt. De vrouw kwam ten val op de hoek Beelsstraat / Pistoriusstraat. De vrouw is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Eindhoven: Verkeerscontroles
Vandaag heeft de afdeling Eindhoven-Strijp, op diverse plaatsen in het stadsdeel Strijp, verkeerscontroles gehouden. Daarbij zijn 139 bekeuringen uitgeschreven. De verdeling was als volgt: 49 x snelheid; 4 x rood licht; 37 x gordel; 5x onjuist gebruik voorsorteervak; 2 x geen helm; 1x gebreken aan aanhangwagen en 1x geen rijbewijs.

Eindhoven: Diefstal Motorfiets
Vanaf de 2e Akkermuntstraat is een rode motorfiets van het merk Honda weggehaald. De diefstal is vandaag omstreeks 14.00 uur bemerkt door de eigenaar van het voertuig.

Eindhoven: Vervolg schietpartij
In overlag met de officier van Justitie, heeft de politie vanmiddag in een pand aan de Brestlaan een onderzoek ingesteld. Het betreft de woning van de verdachte van de schietpartij, die eerder de dag bij de ingang van het woonwagenkamp aan de Joost de Momperstraat heeft plaatsgevonden. De verdachte is ter plaatse niet aangetroffen. Bij het onderzoek in het pand, viel een 16-jarige Eindhovenaar een politieman aan en sloeg deze in diens gezicht. De politieman liep een verwonding op aan zijn lip die in het ziekenhuis is behandeld. De 16-jarige is daarop aangehouden. Het onderzoek in deze wordt voortgezet.

Eindhoven: Blikseminslag in woning
Vanmiddag is omstreeks 17.06 uur, de bliksem ingeslagen in een woning aan de Altrechtlaan. De woning raakte door de inslag in brand. Door een politiesurveillance is de woning op bewoners onderzocht. Toen niemand is aangetroffen is de gaskraan van de woning en de twee aangrenzende panden, de gaskraan afgesloten. De woning met de beide aangrenzende woningen is door de inslag en de brand die daarop ontstond, beschadigd. De brandweer heeft het vuur geblust.

Eindhoven: Verkeersongeval met letsel
Bij een verkeersongeval vandaag omstreeks 18.32 uur, op de kruising Karel de Grotelaan / Tinelstraat, is de 32-jarige bestuurster van een bestelbus gewond geraakt. De bestelbus kam op de kruising in botsing met een vrachtauto, bestuurd door een 30-jarige man uit Volkel. Met nekklachten is de bestuurster naar een ziekenhuis gebracht.

Asten: Verkeersongeval met letsel
Vandaag is omstreeks 18.00 uur, bij een verkeersongeval op de kruising Ommelseweg / Keskesweg, een 19-jarige inwoonster van Deurne, gewond geraakt aan haar schouder en gezicht. De 19-jarige bestuurde een snorfiets, die op de kruising in botsing kwam met een personenauto. De auto werd bestuurd door een 21-jarige vrouw uit Meppel. De automobiliste verleende geen voorrang aan de snorfietsster.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Zuid-Oost Eindhoven '