Politiebericht

Korps: Brabant-Zuid-Oost, plaats: Eindhoven 07/16/99

Persberichten 16 juli 1999 (2e maal)/

Eindhoven: Bedreiging
Een 32-jarige Helmonder is vandaag omstreeks 17.30 uur bedreigt door de inzittenden van een BMW-personenauto. De 32-jarige reed met zijn auto over de Eisenhowerlaan, toen er uit de BMW, die voor hem reed, een vol blikje bier werd gegooid. Daarop claxonneerde hij. De bestuurder van de BMW sneed het slachtoffer daarop af. Hij stapte uit en sloeg de voorruit van de auto van het slachtoffer in. Het slachtoffer stapte uit en de twee inzittenden van de BMW kwamen vloekend op hem af. Daarop liep het slachtoffer weg. Het tweetal stapte weer in hun auto en reed weg.

Eindhoven: Oplichting
Een 47-jarige inwoner van Eindhoven is vandaag 450 gulden kwijt geraakt. De man kocht aan de deur twee tv's van een onbekende man. Die verklaarde voor een producent van Tv-toestellen te werken. De man had geld nodig voor zijn vakantie en bood twee tv's voor 800 gulden aan. De 47-jarige wist af te dingen tot 450 gulden en kreeg twee tv's. Na betaling en overdracht verdween de verkoper. Bij het testenbleek dat de twee toestellen niet werkten.

Eindhoven: Aanhoudingen na vechtpartij
Twee Eindhovenaren, 32 jaar oud, zijn vandaag omstreeks 19.40 uur aangehouden op het Stratumseind. Samen vernielden ze terrasmeubilair en glazen. Bij hun aanhouding verzetten beide mannen zich tegen de politieagenten. Twee politiemensen raakten daarbij licht gewond. De mannen zijn ingesloten.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Zuid-Oost Eindhoven '