Politiebericht

Persberichten 13 juli 1999/

Politieberichten

MARIAHOUT-
op maandag 12 juli, kort voor 14.00 uur, vond een aanrijding met letsel plaats op de Broeksteeg in Mariahout. Door onbekende oorzaak kwam een 55-jarige Mariahoutenaar met zijn personenauto op de voor hem linkerweghelft terecht.
Hij kwam frontaal in botsing met een tegemoetkomende personenauto, bestuurd door een 37-jarige inwoner van Aarle-Rixtel. De Mariahoutenaar werd met letsel aan het hoofd- en beenletsel in het ziekenhuis van Helmond opgenomen.
De Aarle-Rixtelnaar kwam er vanaf met lichte verwondingen in het gezicht en aan een been. Beide auto's werden zwaar beschadigd weggetakeld.

BAKEL:
Een kopstaart-aanrijding op de Bakelseweg in Bakel op maandag 12 juli, omstreeks 14.40 uur. Een 32-jarige inwoner van Odiliapeel had te laat in de gaten, dat een voor hem rijdende personenauto, bestuurd door een 50-jarige inwoonster van De Mortel, door de noodzaak van het verkeer was gestopt nabij de afslag met het Mathijseind. De Odiliapelenaar botste met zijn vrachtauto achterop de personenauto van de Mortelse. Er ontstond alleen materiele schade.

DE MORTEL:
In de nacht van maandag 12 op dinsdag 13 juli werd in De Mortel in drie personenauto's ingebroken. Na foreering van ruitje's werden uit deze op de Koolhof en Abtshof geparkeerde auto's autoradiocassetterecorders gestolen.

Deel: ' Politiebericht Brabant-Zuid-Oost Gemert/Laarbeek '