Politiebericht

Korps: Brabant-Zuid-Oost, plaats: Helmond 20-05-99

Persbericht van 20 mei 1999/
Helmond: Man vernielt auto

Vandaag is omstreeks 10.40 uur, een bedrijfsauto van een stratenmakerbedrijf beschadigt.
De auto, stond geparkeerd op de hoek Pastoor van Leeuwenstraat en de Vossenstraat, met de autoradio aan. De radio was verbonden met een geluidsbox, die enkele stratenmakers bij hun werk hadden staan. Een buurtbewoner kwam klagen over de muziek. Na een half uur kwam de man opnieuw klagen. Na een woordenwisseling, vertrok de man. Hij kwam terug met een mes en sneed de kabel tussen box en radio door. Ook gooide hij een tegel door de autoruit. Daarna vertrok de man.

Asten: Snelheidscontroles
Donderdagmiddag tussen 14.30 uur en 16.30 uur, is er op snelheid gecontroleerd op de Heerbaan en de Heesakkerweg. Van de 842 passerende voertuigen reden er 30 harder dan de toegestane snelheid van 50 km/u. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 74 km/u.
Van 17.30 uur tot 19.00 uur, is er gecontroleerd op de Ommelseweg, binnen de bebouwde kom. Van de 465 gecontroleerde voertuigen reden er 156 harder dan de toegestane snelheid van 50 km/u. Hier bedroeg de hoogst gemeten snelheid 104 km/u.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Brabant-Zuid-Oost Helmond '