Capelle a/d IJssel

Politie-berichten

Aanrijding met letsel
Capelle aan den IJssel - 23 febrari 1999 - Twee automobobilisten, een 51-jarige man uit Heerjansdam en een 31-jarige Rotterdammer, raakten maandagmiddag rond half drie betrokken bij een kop-staartaanrijding op de Capelseweg. De man uit Heerjansdam zag te laat dat de andere betrokken Rotterdamse automobilist stil stond voor rood licht, waarna hij tegen de achterzijde van het voertuig reed. Beide automobilisten klaagden over pijn in de nek en werden per ambulance naar het Clara- en het IJssellandziekenhuis vervoerd.

Aanrijding
Capelle aan den IJssel - 22 febrari 1999 - Bij een aanrijding zondagmorgen vroeg omstreeks zes uur op het Capelseplein is de bestuurder gewond geraakt en een inzittende zeer zwaar gewond. Op het Capelseplein raakte de auto door onbekende oorzaak in de slip, schampte een lantaarnpaal en kwam vervolgens frontaal tegen een lichtmast tot stilstand. De bestuurder, een 28-jarige man uit Molenaarsgraaf, bleek onder invloed van alcohol. hij werd gewond overgebracht naar het St. Franciscus Gasthuis. De 34-jarige inzittende, afkomstig uit Bleskensgraaf, werd ernstig gewond naar het Dijkzigtziekenhuis gebracht, waar hij later die dag aan zijn verwondingen overleed. De politie van het district Oost stelt een nader onderzoek in.

Gevonden GSM-telefoon, wie is de eigenaar?
Capelle aan den IJssel - 22 febrari 1999 - De politie van de basiseenheid Capelle aan den IJssel heeft sinds 21 januari 1999 een GSM-telefoon in haar bezit van wie zij niet weet wie de eigenaar is. De telefoon van het van het merk Motorola is gevonden op de Rivierweg. Het nummer is bij de politie bekend. Wie denkt eigenaar te zijn van de telefoon kan contact opnemen met dhr. Zwijnenberg, politie Capelle aan den IJssel, telefoon 010-2740705.

Deel: ' Politiebericht Capelle a/d IJssel - 1908 '