Vrijdag 6 Augustus

INBRAAK BEDRIJF

In een bedrijf aan de Peel te Zeeland is donderdagavond ingebroken. Het is onbekend of er iets weg is. Er werd een raam geforceerd om binnen te komen.

ONGEVAL LETSEL

Op de Veghelsedijk te Erp zijn vanmiddag twee auto's na een mislukte inhaalpoging op elkaar gebotst. Een 43-jarige vrouw uit Vorstenbosch reed met haar bestelauto over de weg, toen er plosteling een inhalende auto haar tegemoet kwam. Deze kon nog net invoegen, maar een tweede inhalende auto botste frontaal tegen de bestelauto. De bestuurster van deze auto, een 31-jarige vrouw uit Erp, raakte bekneld en moest door de brandweer bevrijd worden. Zij werd ernstig gewond overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel. De bestuurster van de bestelauto en haar 9-jarige dochter raakten licht gewond. Beide auto's werden afgesleept.

RIJDEN ONDER INVLOED

Een -25-jarige man uit Reek is vannacht op de Voederheil in Zeeland betrapt op het rijden onder invloed. De man kreeg een rijverbod en een transactie van 390 gulden.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1070 '