Woensdag 3 Februari

INBRAAK GARAGE

In de garage van een boerderij aan de Vale Peelweg in Venhorst is gisteren ingebroken. Er werden diverse gereedschappen, zoals een lintzaagmachine, twee slijptollen en een accuboormachine gestolen. Men had de garagedeur geforceerd.

INBRAAK BOUWKEET

In een bouwkeet aan de Bossteeg in Veghel is vannacht een grote hoeveelheid electrisch gereedschap gestolen. De deur van de keet werd geforceerd.

RIJDEN ONDER INVLOED

Vannacht heeft de politie op de Irenestraat in Boekel een 39-jarige man uit die plaats betrapt op het rijden onder invloed. De man kreeg een rijverbod.

INBRAAK AUTO

Uit een auto op de Markt in Uden is vannacht een cd-speler en een vijftal cd's weggenomen nadat men een ruit had vernield. Van een auto op een parkeerterrein van een autobedrijf aan de Vloetstraat in Volkel heeft vannacht iemand de motorkap en de twee koplampen van een Honda CRX gestolen. Men was over de omheining geklommen.

VERKEERSCONTROLE

Vandaag heeft de politie in de Koopmansstraat in Uden 18 automobilisten bekeurd omdat zij geen autogordel droegen.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1134 '