Dinsdag 29 Juni

GEWONDE BIJ AANRIJDING

Bij een aanrijding op de kruising Pater van den Elsenlaan - N.C.B.Laan in Veghel is vanmorgen een 56-jarige bromfietser uit Boekel gewond geraakt. De man verleende op de kruising geen voorrang aan een 34-jarige automobilist uit Veghel. Het slachtoffer is met rugletsel overgebracht naar het ziekenhuis.

BANDEN EN VELGEN WEG

Afgelopen nacht zijn op de Weverstraat in Uden van een personenauto vier banden met velgen gestolen. De auto stond op een bedrijfsterrein. De dader is voor de diefstal vermoedelijk over het hek geklommen. Waarde banden en velgen ruim f.1.000,--.

HONGERIGE DIEF

Een hongerige dief heeft tijdens het afgelopen weekend op een volkstuin aan de Bergstraat in Boekel 75 kilo aardappelen gestolen. De waarde van de gerooide piepers is niet bekend.

STANDBEELD VERNIELD

In de nacht van maandag op dinsdag hebben onbekenden het standbeeld vernield van een carnavalsvereniging in Odiliapeel. Het bovenste gedeelte van het metalen standbeeld is afgebroken. Het beeld, voorstellende een man die schapen wast, staat al enkele jaren op de Oudedijk in Odiliapeel. Schade f.650,--.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1193 '