Woensdag 28 Juli

RAMKRAAK IN BENZINESTATION

Vannacht heeft een ramkraak in een benzinestation aan de Mgr. Borretweg in Reek plaatsgevonden. Drie mannen braken omstreeks 3.00 uur met een koevoet in de bedrijfsruimte in, om na enige minuten weer te vertrekken, met medeneming van een hoeveelheid rookwaren met een waarde van bijna 10.000 gulden. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

INBRAAK WONING

In een woning aan de Veghelsedijk in Uden is dinsdagmiddag ingebroken. Via een bovenlichtje aan de achterzijde kon men binnenkomen. Er werden sieraden en een tas met kinderkleding weggenomen.

AUTO TEGEN BOOM

Dinsdagavond is op Het Broek in Veghel een auto tegen een boom gereden. De bestuurder raakte licht gewond, de andere drie inzittenden bleven ongedeerd. De bestuurder, een 18-jarige Mariaheidenaar, had geen rijbewijs en was onder invloed van alcohol. Daarvoor werd hij aangehouden. De auto raakte zwaar beschadigd.

TE JONG

De politie heeft dinsdagavond een 16-jarige jongen uit Gemert op de Heuvel in Veghel betrapt op het besturen van een auto. De jongen mocht van de eigenaar, die naast hem zat, rijden. Toen men de politieauto zag, verwisselde men snel van plek. De jongen kregen een boete van 300 gulden.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1284 '