Woensdag 10 Februari

AANHOUDING WINKELDIEF, UDEN

De politie van Uden heeft dinsdagavond een 33-jarige Udenaar aangehouden. De man stak in een winkel aan de Liessntstraat in zijn woonplaats een boormachine onder zijn kleding. Toen hij daarmee de winkel wilde verlaten werd hij aangehouden door personeel van de winkel. De man is in verzekering gesteld.

DODELIJK ONGEVAL, VEGHEL

Een 59-jarige vrachtwagenchauffeur uit het Belgische Sint Katelijne Waver is dinsdagavond bij een ongeval op het terrein van een transportbedrijf aan de Huygensweg in Veghel om het leven gekomen. Het slachtoffer stond bij de achterzijde van zijn vrachtauto die enkele meters voor een laaddok stond, toen een andere geparkeerde vrachtauto door onbekende oorzaak achteruit kwam gereden. Het slachtoffer raakte bekneld en overleed ter plaatse. Op het moment dat de andere vrachtauto achteruitgereden kwam bevond de chauffeur daarvan zich niet in de cabine maar in het kantoor van het bedrijf. De politie stelt een technisch onderzoek in.

ZOLDERBRAND, VEGHEL

Woensdagmorgen is op de zolverdieping van een woning aan de Gasthuisstraat een een verwarmingsketel uitgebrand. De oorzaka is niet bekend. De brand kon door de zoon des huizes tijdig worden geblust, zodat de brandweer niet meer behoefde op te treden.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1330 '