Donderdag 11 Februari

POLITIE ZOEKT GETUIGEN OVERVAL, VEGHEL

De politie van Veghel wil graag in contact komen met mogelijke getuigen van een overval op een kledingzaak aan de Molenwieken, die op maandag 8 februari plaats vond. Omstreeks 12.30 uur kwam een man de winkel binnen. Onder bedreiging van een mes eiste hij van een van de twee personeelsleden om de kassa te openen. Hierop deed hij een greep in de kassa en vluchtte met een buit van enkele honderden guldens de winkel uit. Het gaat om een man met een negroide huidskleur, leeftijd tussen de 25 en 30 jaar, een lengte van 1.70 tot 1.80 mtr en een bol gelaat. Hij droeg donkere kleding. Getuigen worden verzocht contact op te nemen met het politieteam te Veghel, telefoon 0413-223223.

RIJBEWIJS INGEVORDERD, UDEN

Een 22-jarige Udense automobilist heeft zijn rijbewijs bij de politie moeten inleveren. De man bestuurde in de nacht van woensdag op donderdag onder invloed van alcohol een auto. De controle vond kort na 01.00 uur plaats op de Kazernestraat.

INBRAAK BEDRIJFSAUTO, ERP

In de nacht van woensdag op donderdag is op de Kerisakkerstraat in Erp ingebroken in een bedrijfsauto. Na het vernielen van een ruit zijn een acculader, een set boren en een gereedschapstas verdwenen. De totale waarde van het ontvreemde is niet bekend.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1338 '