Vrijdag 19 Maart

SNELHEIDSCONTROLE

De politie heeft donderdagmiddag van 14.00 tot 16.30 uur op de Hoevenseweg in Uden op snelheid gecontroleerd. Van de 358 passerende bestuurders reden er 90 te hard. De snelste reed 82 km. per uur.

BROMFIETSER BREEKT KUITBEEN

Donderdagavond heeft een 16-jarige Udenaar bij een aanrijding op de kruising Land van Ravensteinstraat - Herpenstraat in Uden een kuitbeen gebroken. De jongen kreeg met zijn bromfiets geen voorrang van een 68-jarige plaatsgenoot die met zijn auto linksaf de Herpenstraat in sloeg en daarbij de tegemoetkomende bromfietser niet voor liet gaan. Het slachtoffer, dat geen licht voerde op zijn bromfiets, raakte gewond aan zijn linkerbeen en is overgebracht naar het ziekenhuis. Na behandeling kon hij weer naar huis.

AANHANGER GESTOLEN

Vanaf een bedrijfsterrein aan de Pastoor Clercxstraat in Zijtaart is donderdagavond een eenassige aanhangwagen gestolen ter waarde van f.3.000,--. De aanhanger had het kenteken WR-13-LL en is van het merk Ma sta.

GELD WEG

Een zakkenroller heeft kans gezien om vrijdagmorgen op de Markstraat in Uden een portemonnee te ontfutselen van een 67-jarige inwoonster van Sint Oedenrode. De vrouw mist ongeveer f.60,-- en enkele pasjes.

GEREEDSCHAP GESTOLEN

In de nacht van donderdag op vrijdag is uit een schuur bij een woning aan de Keizershof in Uden een hoeveelheid gereedschap gestolen. Uit de schuur verdwenen een boormachines, een schuurmachine en een zaagmachine. Tevens mist de eigenaar enkele losse gereedschappen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1586 '