Maandag 1 Februari

MAN MISHANDELT VROUW

De politie heeft zondagavond een 29-jarige inwoner van Veghel aangehouden. De verdachte had kort tevoren in zijn woning zijn 33-jarige ex-vrouw in het gezicht geslagen. De vrouw liep hierbij een bloeduitstorting aan een oog op. De man verklaarde na aanhouding dat de vrouw hem ook geslagen had. Het paar had relationele problemen.

BRAND IN BOUWCONTAINER

Zondagavond is brand uitgebroken in een bouwcontainer aan de Burg.de Kuijperlaan in Veghel. De brandweer Veghel heeft het vuur gedoofd. Na onderzoek bleek dat van de container een luik opengebroken was. Binnen waren kastjes en lades doorzocht. De politie vermoedt brandstichting. Bij de brand werd een onbekende hoeveelheid goederen vernield.

ONDER INVLOED

Afgelopen nacht is op de Pastoor van Haarenstraat in Mariaheide een 64-jarige Veghelse automobilist aangehouden omdat hij te diep in het glaasje had gekeken. De man kreeg een rijverbod van drie uur en een boete van f.700,--.

ZAKKENROLLEN

Op de Markt in Uden zijn vanmorgen tijdens de warenmarkt twee bezoeksters het slachtoffer geworden van een zakkenroller. Van een 54-jarige inwoonster van Vorstenbosch werd de portemonnee gerold, inhoudende enkele pasjes en bijna f.200,--. Eenzelfde bedrag zat in de portemonnee die gerold werd van een 49-jarige inwoonster van Veghel. De vrouw mist tevens een rijbewijs.

BEDRIJFSBUS GESTOLEN

Op de Corridor in Veghel is tussen zondagmiddag en maandagmorgen een bedrijfsbus gestolen. Het voertuig betrof een witte Mercedes, kenteken VP-27-JD, waarde niet bekend.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1616 '