Donderdag 7 Oktober

AUTO INBRAAK

Op de Biezen in Schaijk is afgelopen nacht een auto opengebroken. De eigenaar mist zijn autoradio-c.d.speler.

MAN AANGEHOUDEN

De politie heeft woensdagavond op de Julianastraat in Uden een 24-jarige man uit die plaats aangehouden. Na klachten over geluidsoverlast belden agenten bij de man aan. De Udenaar deed in eerste instantie de deur niet open maar bespuugde de agenten en bedreigde hen een aantal keren met de dood. Omdat de man zijn houding niet veranderde is hij aangehouden. Bij zijn aanhouding verzette hij zich. Na verhoor en een proces-verbaal is hij in de loop van vandaag weer invrijheid gesteld.

AUTO WEG

In de nacht van woensdag op donderdag is op de Heinsbergenstraat in Uden een blauwe BMW, kenteken GT-XV-24 weggenomen. Waarde niet bekend.

ACHTERDEUREN GESTOLEN

Op een bouwplaats aan de Wislaan in Uden zijn afgelopen nacht twee achterdeuren gestolen. De deuren waren in in aanbouw zijnde woningen gezet. Schade f.300,--.

CADEAUBONNEN ONTVREEMD

In een winkel aan het Mondriaanplein in Uden is woensdag overdag een tiental cadeaubonnen gestolen. De diefstal werd ontdekt bij het opmaken van de kas op het eind van de middag. Schade ruim f.150,--.

AANHANGER MET APPARATUUR GESTOLEN

Afgelopen nacht is op een bedrijfsterrein aan het Binnenveld in Veghel een aanhanger gestolen. Het betrof een tandemasser van het merk Solide. Op de aanhanger lagen een lasapparaat, drie slijpmachines en 30 meter laskabel. Schadebedrag ruim f.25.000,--. De daders kwamen op het terrein door een hek te vernielen.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1630 '