Vrijdag 12 Februari

SNELHEIDSCONTROLE, ERP

De politie heeft donderdag tussen 13.30 en 16.00 uur op de Veghelsedijk te Erp 62 automobilisten bekeurd die te hard reden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 122 km/u terwijl de toegestane snelheid 80 km/u is.

WONINGINBRAAK, REEK

Donderdag is ingebroken in een woning aan het Brouwershof, De dader(s) verschafte(n) zich de toegang door een raam te forceren. Uit de woning is een stereotoren ontvreemd.

TWEE MANNEN AANGEHOUDEN, UDEN

De politie heeft in de nacht van donderdag op vrijdag twee inwoners van Amsterdam aangehouden. Het tweetal bevond zich op een afgesloten terrein van een bedrijf aan Vluchtoord in Uden. De politie kreeg omstreeks 02.20 uur de melding dat bij bedoeld bedrijf enkele personen zich verdacht ophielden, Het tweetal is voor verder onderzoek ingesloten.

RIJBEWIJS INGEVORDERD, UDEN

Een 19-jarige automobilist uit Uden heeft zijn rijbewijs bij de politie moeten inleveren. De man bestuurde in de nacht van donderdag op vrijdag op de Violierstraat in Zijn woonplaats een auto terwijl hij onder invloed van alcohol was. De controle vond omstreeks 06.15 uur plaats.

INBRAAK BESTELAUTO'S

In de nacht van donderdag op vrijdag is op de Repellaan in Schayk ingebroken in een bedrijfsauto. Na het vernielen van een portierslot werd een koffer met diverse handgereedschappen weggenomen.

Vrijdagochtend werd aangifte gedaan van inbraak in een bestelbus die geparkeerd stond op de Molenstraat in Boekel. Om binnen te komen werd een ruit vernield waarna een hoeveelheid electrisch handgereedschap is gestolen. De waarde hiervan bedraagt ruim twintigduizend gulden.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1691 '