Woensdag 28 April

BOETES VOOR VECHTERSBAZEN

Van de 15 verdachten die in de nacht van zaterdag op zondag zijn aangehouden wegens openlijke geweldpleging heeft een groot aantal een geldboete gekregen. De 21-jarige Ossenaar die in Zeeland werd aangehouden wegens mishandeling van een discoportier kreeg een boete van f.650,--. Van de dertien verdachten die werden aangehouden bij een vechtpartij in een partycentrum aan de Bedafseweg in Uden kregen negen mannen een geldboete. De boetes variëren van f.250,-- tot f.1.500,--. De verdachten werd onder andere openlijke geweldpleging, verzet poging tot doodslag en mishandeling ten laste gelegd. Van de overige vier is betrokkenheid bij een strafbaar feit niet gebleken, derhalve kregen zij geen boete.

AUTO WEG

Dinsdag overdag is op de Eisenhowerweg in Veghel een vrachtauto gestolen. Het afgesloten voertuig, een blauwe Mercedes, kenteken VJ-47-GY, is f.10.000,-- waard.

SNELHEIDSCONTROLES

Op de Rijksweg in Schaijk is dinsdagmiddag tussen 14.00-15.00 op snelheid gecontroleerd. Er reden 30 bestuurders te hard, de snelste reed 114 km. per uur. Vanmorgen is gecontroleerd op de Leeuweriksweg in Uden. Daar reed de snelste van de zestig overtreders 99 km. per uur.

WONINGINBRAAK VEGHEL

Dinsdagavond is ingebroken in een woning aan de Gladiolenstraat in Veghel. Na het ingooien van een ruit doorzocht de dader de gehele woning. De bewoners missen een aantal cheques en een mobiele telefoon.

ONDER INVLOED

Dinsdagavond is op het Muziekplein in Uden een 41-jarige inwoner van Erp aangehouden wegens het rijden onder invloed. De man kreeg een rijverbod van dertien uur en

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1693 '