Donderdag 3 Juni

INBRAAK BEDRIJF

Vannacht is er ingebroken in een bedrijf aan de Vluchtoord in Uden. Men knipte een omheining open om binnen te komen en er werd een deur geforceerd. Uit een geldkistje verdween 100 gulden, en uit de kantine werden repen weggenomen. Uit een ander geldkistje werd een bedrag van 2400 gulden weggenomen, en er werd een attachékoffer met daarin een laptopcomputer gestolen.

INBRAAK WONING

In een huis aan de Wijnkers te Uden is vanochtend ingebroken. Men forceerde een ruit van de voordeur om binnen te komen. Er werd niets gestolen.

VROUW MISHANDELD

Woensdagmiddag is aan de Leest te Veghel een 24-jarige vrouw zonder aanleiding door een man geslagen en geschopt. De vrouw was haar twee honden aan het uitlaten, toen de man er met zijn hond aankwam. Een van haar honden liep op de hond van de man af, waarop deze meteen de hond begon te schoppen. Toen de vrouw haar hond wilde pakken, kreeg ze ook een paar schoppen en klappen. Haar andere, aangelijnde, hondje werd door de man letterlijk de lucht ingeschopt. Even verderop sloeg de man tegen een auto, toen de vrouw daar wat van zei, kwam de man terug en sloeg de vrouw nog enkele malen. Het slachtoffer moest zich vanwege kneuzingen onder doktersbehandeling laten stellen.

BRAND IN LEEGSTAAND BAR/DANCING

In een leegstand bar/dancing aan de Kapelstraat in Boerdonk is vannacht brand geweest. De brandweer kon de schade beperkt houden. De politie heeft sterke vermoedens van brandstichting, daar er braaksporen zijn aangetroffen. Ook hebben getuigen verdachte personen en auto omtrent het uitbreken van de brand bij het pand gezien. De politie heeft de zaak in de onderzoek.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1729 '