Dinsdag 11 Mei

VERNIELING AUTO

De eigenaar van een personenauto heeft maandagmiddag aangifte gedaan van vernieling van zijn auto. In de nacht van zaterdag op zondag braken onbekenden alle ruitenwissers van de auto om. Ook zijn de verbindingen naar de ruitenwissers vernield en werd een zijde van de auto bekrast. De auto stond geparkeerd aan de Tweehekkenweg in Zeeland. Aan deze auto zijn in het verleden al meerdere vernielingen gepleegd. De politie heeft de zaak in onderzoek.

DIEFSTAL BALLEN

Uit een clubgebouw aan de Millsebaan in Uden zijn maandagavond tientallen trainingsballen gestolen. De ballen hebben een waarde van ruim f. 2.000,-. Men kwam in het pand via een eerder vernield raam. Getuigen hebben enkele personen bij het pand gezien. De politie stelt een onderzoek in.

INBRAAK IN BEDRIJF

Maandagavond is ingebroken in een bedrijf aan de Pater van de Elsenlaan in Veghel. Met een klinker werd een ruit ingegooid waarna men er vandoor ging met enkele desktops. De totale buit en schade is nog niet bekend.

CONTROLE SNELHEID

Tijdens een snelheidscontrole op de Julianastraat in Boekel zijn maandagmorgen 180 bestuurders bekeurd omdat zij te hard reden. De snelheid van 1058 voertuigen is gecontroleerd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 98 km/u. terwijl 50 km/u. is toegestaan. Op de Hoevenseweg in Uden zijn dinsdagmorgen 61 bestuurders bekeurd wegens te hard rijden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 82 km/u. waar 50 km/u. is toegestaan.

DIEFSTAL AUTO

In de nacht van maandag op dinsdag is vanaf de Amert in Veghel een bedrijfsauto gestolen. Met de auto verdween ook gereedschap. De auto, een Mercedes 210 D, kenteken VR-25-NR stond geparkeerd voor een bedrijf.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1761 '