Maandag 13 September

RUITEN VERNIELD

Tussen zaterdag- en zondagmiddag zijn van een schuurtje aan de Dorshout in Veghel 23 ruiten vernield. De ruiten werden met een baksteen en een aantal grote kiezelstenen ingegooid.

CARAVAN GESTOLEN

Op het Kraanmeer in Erp is zondag een tourcaravan gestolen. Het betrof een eenassige caravan, merk Knaus Sudwind, waarde f.14.000,--. De eigenaar had, om diefstal te voorkomen, een wiel van het voertuig afgehaald doch de dief heeft de disselbak opengebroken, het reservewiel eruit gehaald en dit weer aan de caravan gemonteerd.

VOETGANGSTER GEWOND

Een 39-jarige voetgangster uit Boerdonk is zondagavond op de Kennedylaan in Veghel bij een aanrijding gewond geraakt. Op een parkeerterrein werd ze aangereden door een 27-jarige automobilist uit Sint Oedenrode die achteruit reed en de vrouw niet zag lopen. Ze is met enkelletsel overgebracht naar het ziekenhuis.

RUIT VERNIELD, GELD WEG

In de nacht van zondag op maandag is van een winkel aan het lieve Vrouwenplein in Uden een ruit vernield. De dader kroop vervolgens door het ontstane gat en nam uit de kassalade een bedrag van enkele honderden guldens weg.

AUTO UITGEBRAND

Op de Kapelstraat in Uden is afgelopen nacht een auto uitgebrand. De brand, die rond 04.15 uur uitbrak, werd door de brandweer geblust. Een dichtbij geparkeerde tweede auto liep schroeischade op. De oorzaak van de brand is niet bekend, de politie sluit brandstichting niet uit.

INBRAAK IN BEDRIJF

In een bedrijfspand aan de Hoofdstraat in Veghel is afgelopen nacht ingebroken. Na het vernielen van een toegangsdeur heeft de dader uit een kassalade wisselgeld weggenomen. Voorts zijn enkele kasten opengebroken en diverse ruimtes doorzocht.

WONINGINBRAAK

In de nacht van zaterdag op zondag is ingebroken in een woning aan de Runstraat in Schaijk. Uit de woning verdween een bedrag van enkele honderden guldens.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 1965 '