Maandag 9 Augustus

INBRAAK WONING

Zondagavond is er ingebroken in een huis aan de Bertrandhof te Uden. Men kwam binnen via de tuindeur. Er zijn twee satellietontvangers, twee decoders en een videorecorder gestolen. De waarde van de goederen loopt in de duizenden guldens.

ONGEVAL LETSEL

Op het Kraanmeer te Erp raakte vanochtend een bromfietser gewond bij een botsing met een auto. De auto, bestuurd door een 61-jarige man uit Beek en Donk, reed vanaf een oprit de straat op en botste tegen een bromfietser. Deze, een 17-jarige Erpenaar, werd met schaafwonden en kneuzingen overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

AUTO IN BRAND

Bij een benzinestation aan de Udenseweg te Veghel is zondagmiddag een auto in brand gevlogen. Door onbekende oorzaak ontstond er brand in de oude VW kever. Met een brandblusser kon de brand geblust worden, de brandweer kwam ook nog terplaatse.

INBRAAK IN VERENIGINGSGEBOUW

In het gebouw van een schietvereniging aan het Sint Josephplein in Venhorst is afgelopen weekend ingebroken. Er werd wat frisdrank en enkele kratten bier ontvreemd. Uit de kluis zijn drie luchtdrukgeweren weggenomen. Buiten werd één geweer teruggevonden. De waarde van de geweren is onbekend. Ook is er ingebroken in het scoutinggebouw aan de Mezenlaan te Boekel. Er wordt niets vermist.

AUTO GESTOLEN

Vannacht is aan de Den Akker te Uden een blauwe Audi 80 gestolen. De auto werd vannacht gebruikt bij een ramkraak in een winkel te Gemert.

INBRAAK IN AUTO

In de bestelauto van een kermisexploitant is zondagavond ingebroken. De auto stond op het Sint Josephplein in Venhorst. Men had twee ruiten ingeslagen. Er werden autopapieren en een geldbedrag van 160 gestolen.

AUTO OVER DE KOP

Zondagavond is aan het Kraanmeer te Erp een auto op zijn kop in de sloot beland. De bestuurder, een 20-jarige Veghelaar, heeft vermoedelijk te hard in de een bocht gereden. De man is ernstig gewond overgebracht naar het ziekenhuis te Veghel.

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 2029 '