Woensdag 24 November

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Een 27 jarige inwoonster van Erp is dinsdagavond rond 18.35 uur licht gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Erpseweg in Boekel. Een 49 jarige automobilist uit Boekel raakte door onbekende oorzaak in de berm. In een poging de auto weer onder controle te krijgen stuurde hij krachtig terug richting rijbaan. Door deze manouvre kwam de aanhangwagen die hij aan zijn auto had gekoppeld de auto voorbij. Deze aanhangwagen, geladen met champignonmest, kwam vervolgens in botsing met de auto van de inwoonster uit Erp die uit tegenovergestelde richting naderde. De lading van de aanhangwagen kwam op de weg en op en in de auto van het slachtoffer terecht. De brandweer heeft het wegdek schoongemaakt. De verwondingen van het slachtoffer bleken na controle in het ziekenhuis mee te vallen.

MISHANDELING

Een 12 jarige jongen uit Landhorst is woensdagmorgen rond 10.45 uur zonder enige aanleiding mishandeld door een groep onbekende jongeren. Het slachtoffer fietste over de Pres. Kennedylaan in Uden en wilde een voor hem rijdende groep inhalen. Tijdens deze inhaalmanouvre werd hij echter door de 5 jongens ingesloten en tot stoppen gedwongen. Vervolgens kreeg hij enkele rake klappen te verwerken en werd zijn fiets vernield. Het slachtoffer kent zijn belagers niet. De politie stelt een onderzoek in.

INBRAAK IN BEDRIJF

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken bij een bedrijf aan de Corridor in Veghel. Onbekenden kwamen via het dak in het pand. Binnen is getracht de kluis te openen wat echter niet gelukt is. Het is nog niet bekend of er iets uit het pand is weggenomen.

DIEFSTAL AUTO

Woensdagmorgen is in Uden tussen 09.15 en 09.20 uur een witte Nissan Prairie gestolen. De eigenaar parkeerde zijn auto op de Heinsbergenstraat om in een woning even iets op te halen en liet de contactsleutels in de auto achter. Toen hij in de woning was hoorde hij dat zijn auto gestart werd en wegreed. .

Deel: ' Politiebericht De Leijgraaf - 2029 '